//for parto
ثبت مکان

گروه پشتیبان اپل شیراز

نمایندگی آیفون شیراز / نمازی

گروه پشتیبان اپل شیراز

گروه پشتیبان اپل شیراز خدمات فروش لوازم جانبی ، پشتیبانی نرم افزاری سرویس اینترنتی ، چاپ قاب با طرح دلخواه ، فروش دستگاه ، نصب برنامه ، ایجاد اپل آیدی ، تعمیرات تخصصی را با مدیریت صفایی انجام می دهد.
در گروه پشتیبان اپل، وجه تمایز ما قاطعانه بر این اساس میباشد که در صورت مواجه شدن کلیه خدمات و اجناس ما با قیمت پایین تر چه در هر فروشگاه و سایت های فروشگاهی همچنین اینستگرام های فروشگاهی حتما مارا مطلع کنید بعد از بررسی همکاران ما در فروش حتما آن کالا با قیمت پایین تر در اختیار شما قرار میگیرد.

آدرس:


شیراز، میدان دانشجو، ابتدای بلوار چمران، روبروی بیمارستان حافظ

ساعت کار :

9 الی 13 - 17 الی 21


از آنجا که محصولات اپل در ایران نمایندگی ندارد لذا خرید محصولات اپل برای مردم کشورمان خود مسئله ای سخت و پیچیده شده است. از طرف دیگر دو بحث مهم اصالت کالا و اطمینان از اکتیو نبودن دستگاه مطرح است ، با توجه به این دو اصل مهم،گروه پشتیبان اپل شیراز با شعار خرید مطمئن ، سالهاست اطمینان مشتریان را به دست آورده و توانسته یکی از فروشگاه های مطمئن و شناخته شده در زمینه ارائه محصولات اورجینال اپل باشد.

گروه پشتیبان اپل شیراز با داشتن پرسنل مجرب و با تجربه در زمینه های نرم افزار، سخت افزار و فروش محصولات اپل به صورت تخصصی ارائه خدمات می نماید. همچنین با قبول سفارش از مشتریان، محصولات شرکت اپل را که به صورت رایج در بازار وجود ندارد (مانند مک بوک هایی که در سایت اپل قابلیت سفارشی کردن را دارند) ، بنا به نیاز مشتری سفارشی شده تحویل مشتری می دهد.

آدرس مکان

آدرس: شیراز، میدان دانشجو، ابتدای بلوار چمران، روبروی بیمارستان حافظ

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
گروه پشتیبان اپل شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07136462072
09170020052


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!