//for parto
ثبت مکان

کلینیک ساختمانی و معماری میلانو شیراز

دکوراسیون داخلی شیراز / صنایع

کلینیک ساختمانی و معماری میلانو شیراز

کلینیک ساختمانی و معماری میلانو شیراز در بلوار میرزای شیرازی، تاچارا، نبش کوچه 13 واقع شده است. شما دوستان عزيز ميتوانيد نظرات و انتقادات خود را درباره کلینیک ساختمانی و معماری میلانو شیرازبا ما در ميان بگذاريد.


دکوراسیون داخلی:

دکوراسیون داخلی شغلی است که نیاز چندانی به دانش و فعالیت های عملی ندارد و در درجه اول به زیبا شناسی توجه دارد. دکوراتورها معمولا خود را درگیر بازسازی و یا برنامه ریزی ساختاری نمی کنند. زمانی که فعالیت های ساختمانی به اتمام برسند، کار آنها شروع می شود و بیشتر بر سطوحی که در دید هستند تمرکز می کنند.
با این حال دوره هایی برای دکوراسیون داخلی وجود دارد که بیشتر مربوط به بررسی سبک ساختمان ها، سبک مبلمان و مبلمان اداری ، طرح اتاق و غیره هستند. دکوراتورها متخصصین تغییر شکل اتاق هستند. آنها به مشتری کمک می کنند تا سبک و تم مورد نظر خود را انتخاب کنند. آنها در انتخاب مبلمان و تزئینات جزئی نیز به مشتری کمک می کنند. کار آنها به روز رسانی و یا اصلاح اتاق هایی است که نیاز به تازه شدن دارند.
دکوراتورها اغلب به تنهایی کار می کنند و رابطه نزدیکی با معماران و پیمانکاران ساختمانی ندارند، زیرا کار آنها زمانی شروع می شود که فعالیت معماران و پیمانکاران به اتمام رسیده است. از این رو تعاملی بین آنها وجود ندارد. آنها بیشتر با سازندگان مبلمان، خیاطان، پرده دوز ها، مجسمه سازان و متخصصان صنعت دیگر در ارتباط هستند.

آدرس مکان

آدرس: بلوار میرزای شیرازی، تاچارا، نبش کوچه 13

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
کلینیک ساختمانی و معماری میلانو شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07136364643
09019174400


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!