//for parto
ثبت مکان

کلینیک دی شیراز

درمانگاه و کلینیک شیراز / معالی آباد

کلینیک دی شیراز

کلینیک دی شیراز در معالی آباد، نبش خيابان پزشكان، مجتمع پزشكان، طبقه اول، واحد 13-12-11 قرار گرفته است.


کلینیک دی کاشت مو در شیراز و دیگر خدمات زیبایی، مرکز لیزر پوست و جوان سازی

کاشت مو در شیراز یکی از خدمات پرطرفدار کلینیک تخصصی زیبایی و لاغری دی بوده که هر روز تعداد قابل توجهی مراجعه کننده به این دپارتمان فرآیند کاشت طبیعی مو در شیراز را آغاز می کنند. کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می شود که در آن ریشه های مو، تک تک از ناحیه اهدا کننده به ناحیه در حال ریزش و یا خالی از مو برده می شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می شود اما ما در کلینیک زیبایی دی کاشت مو در شیراز را برای خانم ها نیز شروع کرده ایم. در عملیات کاشت مو ریشه هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده می شوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ناحیه تناسلی و پوشاندن محل زخمهای ناشی از تصادف و یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای قبلی استفاده می شود. کاشت مو با پیوند پوست متفاوت است.
در هر پیاز مو 1 تا 4 رشته مو رشد می کند. امروزه در پیشرفته ترین روشهای کاشت مو، پیاز مو را دست نخورده انتقال می دهند. نتیجه این کار ظاهر طبیعی تر موهای کاشته شده است. این روش کاشت Follicular Unit Transplantation و یا بصورت کوتاه شده FUT نامیده می شود. موهای اهدایی به دو روش کاملاً متفاوت جمع آوری می شوند.

ما در کلینیک کاشت مو، زیبایی و جوانسازی دی به آرامش و احساس رضایت شما فکر کرده و فعالیت های خود را در دپارتمان های کاشت و ترمیم مو، جوان سازی پوست، لاغری موضعی، لیزر موهای زائد، مشاوره زیبایی و تناسب اندام، چاقی موضعی، درمان ریزش مو با لیزر LLLT و عمل زیبایی واژن تقسیم و دنبال می کنیم

آدرس مکان

آدرس: معالی آباد، نبش خيابان پزشكان، مجتمع پزشكان، طبقه اول، واحد 13-12-11

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
کلینیک دی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07136342020


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!