//for parto
ثبت مکان

کله پزی گلستان شیراز

بیرون بر و طباخی شیراز / سعدی

کله پزی گلستان شیراز

کله پزی گلستان شیراز در کلبه سعدی، ابتدای بلوار گلستان واقع شده است.شما عزیزان میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را درباره کله پزی گلستان شیراز با ما به اشتراک بگذارید.


خرید کله پاچه:

کله پاچه های ارزان در واقع کله گوسفند نیستند، بلکه کله میش و بز هستند که بسیار دیرپز بوده و نسبت به کله گوسفند طعم چندان مطبوعی ندارند.
برای خرید مغز حیوان حواستان باشد که رنگ مغز اصلا نشان دهنده سلامت یا عدم سلامت آن نیست، زیرا رنگ آن به نژاد دام و تغذیه آن بستگی دارد. اما نکته قابل توجه آن است که اگر مغز مانده باشد ظاهری وارفته، خشک و متلاشی دارد. برای خرید کله پاچه خام حتما انواعی را که دارای بسته بندی بهداشتی، تاریخ مصرف و مجوز بهداشت هستند، انتخاب کنید.
اگر حیوانی بیمار یا مبتلا به بیماری جنون گاوی باشد این بیماری می تواند از فرآورده های آن به مصرف کننده منتقل شود و کشنده باشد. بر این اساس از خرید کله پاچه ای که به صورت غیرمجاز در شرایط غیر بهداشتی، خارج از یخچال و به صورت روباز در مجاورت حشرات موذی و کنار خیابانهای پررفت و آمد عرضه می شوند، اجتناب کنید.
استشمام هر نوع بوی غیر طبیعی و نامطبوع مانند ترشیدگی، عفونت، گندیدگی، تعفن یا هرگونه تغییر رنگ، علامت فساد این فرآورده است و از خرید آن بپرهیزید.

آدرس مکان

آدرس: کلبه سعدی، ابتدای بلوار گلستان

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
کله پزی گلستان شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07137312788


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!