//for parto
ثبت مکان

کاغذ دیواری معمارکده شیراز

دکوراسیون داخلی شیراز / عفیف آباد

کاغذ دیواری معمارکده شیراز

کاغذ دیواری معمارکده شیراز در خیابان عفیف آباد قرار گرفته است. شما دوستان عزيز ميتوانيد نظرات و انتقادات خود را درباره کاغذ دیواری معمارکده شیراز با ما در ميان بگذاريد.


جدا کردن کاغذ دیواری:

یکی از ویژگی های مثبت کاغذ دیواری نسبت به سایر پوشش های دیواری قابلیت برداشتن آن از روی دیوار است که به سادگی انجام می شود.


آب:

آسان ترین روش کندن کاغذ دیواری، پاشیدن آب بر روی آن است. آب از درون منفذهای کاغذ دیواری به چسب پشت آن نفوذ می کند و آن را از بین می برد. با از بین رفتن قدرت چسبندگی چسب پشت کاغذ دیواری، به راحتی می توان کاغذ دیواری را از دیوار جدا کرد. البته کاغذ دیواری هایی که به این روش به راحتی از دیوار جدا می شوند باید به اصطلاح قابل جداسازی (Peelable) باشند که بسیاری از کاغذ دیواری های مدرن این ویژگی را دارند.


مواد شیمیایی:

مواد شیمیایی مخصوص کندن کاغذ دیواری را می توان از فروشگاه های رنگ و ابزار فروشی تهیه کرد. برای جدا کردن کاغذ دیواری باید ابتدا ماده شیمیایی را که معمولاً به صورت پودر است با مقداری آب گرم و سرکه مخلوط کرد و سپس محلول بدست آمده را با استفاده از اسپری بر روی دیوار پاشید. بعد از آنکه محلول بدست آمده چسب دیوار را در خود حل کرد، لبه های کاغذ دیواری به راحتی با کمک کاردک یا چاقو کنده می شود.


بخار آب:

یکی دیگر از موادی که برای از بین بردن چسب کاغذ دیواری و جدا کردن کاغذ دیواری از دیوار استفاده می شود، بخار آب است. برای این منظور از دستگاه بخارکننده چسب کاغذ دیواری استفاده می شود که با برق کار می کند. این دستگاه شامل یک مخزن آب است و با روشن شدن، آب درون آن بخار می شود و می توان با دسته مخزن بخار را بر روی کاغذ دیواری پاشید. بخار آب چسب پشت کاغذ دیواری را حل می کند و به کاغذ دیواری اجازه می دهد تا به راحتی از دیوار جدا شود. در استفاده از بخار آب باید دقت کافی به عمل بیاید تا به پوشش خشک دیوار زیر کاغذ دیواری آسیبی وارد نشود.

آدرس مکان

آدرس: خیابان عفیف آباد

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
کاغذ دیواری  معمارکده شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07136267018


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!