//for parto
ثبت مکان

نمایندگی اپل گلشن شعبه قصرالدشت شیراز

نمایندگی آیفون شیراز / قصرالدشت

نمایندگی اپل گلشن شعبه قصرالدشت شیراز

نمایندگی اپل گلشن شعبه قصرالدشت شیراز چهارمین شعبه از اپل گلشن در شیراز با بیش از 1سابقه فعالیت مستمر است. اپل گلشن شعبه قصرالدشت

فعال در زمینه فروش انواع محصولات اپل و لوازم جانبی آن ، بخش نرم افزار ، واحد سخت افزار و تعمیرات است.

ساعت کار:

از شنبه الی ‍پنجشنبه صبح ها از 9:30 الی 13:30 و بعد از ظهر ها از 17 الی 22

تلفن تماس:

07136288303

با نمایندگی اپل گلشن دیگر نگران تعمیر محصولات اپل نباشید! نمایندگی اپل گلشن تمام تلاش و امکانات خویش را به کار بسته تا ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به کاربران و علاقمندان این برند باشد. از آن جا که کمپانی اپل در ایران هنوز نمایندگی رسمی ندارد کاربران این برند در زمان خرید تولیدات آن ممکن است این دل نگرانی را داشته باشند که در صورت بروز مشکل در دستگاهشان، امکان بازیابی و ترمیم آن وجود نداشته باشد اما کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات اپل گلشن تمام تلاش و توان خویش را به کار بسته اند تا خط بطلانی بر این باور کشیده و تمامی نیازها و درخواستهای کاربران اپل را با بالاترین کیفیت ارائه نمایند.

کارشناسان ما در نمایندگی اپل گلشن با معرفی و عرضه هر محصول جدید از سوی کمپانی اپل به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند.

نمایندگی تعمیرات اپل گلشن ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با تمامی محصولات اپل نظیر مک بوک، آیفون، اپل واچ و … به متقاضیان است. کاربران کلیه محصولات اپل می توانند با بروز هر گونه اشکال در دستگاه مورد استفاده شان، به نمایندگی تعمیرات اپل گلشن مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری را دریافت نمایند.

خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل گلشن منحصر به موردی خاص نیست و کلیه سرویس های مرتبط با دستگاه های اپل نظیر تعمیر و تعویض ال سی دی آیفون، تعمیر اسپیکر و میکروفون آیفون، تعمیر تاچ آیفون، ریکاوری هارد آیفون، تعویض باتری آیفون، بازیابی اطلاعات هارد مک بوک، تعمیر ال سی دی مک بوک، تعمیر کارت گرافیک مک بوک، تعمیر کیبورد مک بوک، تعویض باتری مک بوک، تعویض رم مک بوک، تعمیر مادربرد مک بوک، پارتیشن بندی آی مک، تعویض و تعمیر پردازنده آی مک، تعمیرات فن آی مک اپل و …. را شامل می گردد.

آدرس مکان

آدرس: شیراز، قصردشت، بین چهارراه زرگری و قم آباد، نبش کوچه 62

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
نمایندگی اپل گلشن  شعبه قصرالدشت شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07136288303


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!