//for parto
ثبت مکان

عطاری کاظمی شیراز

عطاری شیراز / زند

عطاری کاظمی شیراز

عطاری کاظمی شیراز در خیابان لطفعلی خان زند واقع شده است. شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات در مورد عطاری کاظمی شیراز را با ما درميان بگذاريد.


گیاهان و ادویه های خنک کننده برای روزهای گرم تابستان

تابستان فصل تابش شدید نور خورشید، لباس های عرق کرده و روزهای بلند و گاهی خسته کننده است. این خصوصیات می توانند موجب مشکلات زیادی در پوست، سلامت و ذهن ما شوند؛ اما راه های طبیعی برای حل این مشکلات در اطراف ما وجود دارند.


نعنا باغی :

رازیانه خنک کننده ی بدن است و باعث کاهش التهابی می شود که در بدن به دلیل گرما به وجود آمده است. نعناع به هضم غذا کمک می کند، حرارت و دمای بدن را کنترل می کند و علائم استفراغ و تهوع را کاهش می دهد. این گیاه تابستانی همچنین با خستگی، استرس ذهنی و افسردگی مبارزه می کند. آنتی اکسیدان های فوق العاده ای که در نعنا وجود دارد برای مقابله با آلرژی، سرماخوردگی، سوءهاضمه، زخم ها و خارش بسیار کمک کننده هستند.برای گرفتن بهترین نتیجه، یک دسته از برگ های تازه ی نعناع را به یک ظرف آب سرد اضافه کنید و به طور منظم آن را جرعه جرعه بنوشید.شما همچنین می توانید آن را به صورت چای نعناع یا به شکل کوکتل با طعم های جالب مصرف کنید.
برای تسکین پوست و رفع کبودی آن هم می توانید از برگ های له شده ی نعنا کمک بگیرید. یکی دیگر از فواید فوق العاده ی نعنا خوشبو کردن تنفستان است. بدین منظور برگ های تازه آن را به خوبی بجوید تا دهانتان خوشبو شود.

آدرس مکان

آدرس: لطفعلی خان زند

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
عطاری کاظمی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

071337381844


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!