//for parto
ثبت مکان

عطاری هادی نژاد شیراز

عطاری شیراز / مدرس

عطاری هادی نژاد شیراز

عطاری هادی نژاد شیراز در بلوار مدرس قرار دارد.شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات در مورد عطاری هادی نژاد شیراز را با ما درميان بگذاريد.


گیاهان خلط آور لعابدار:

گیاهان دارویی ایجاد خلط را تسهیل می نمایند. آن ها محتوی لعلب های گیاهی هستند که با جذب رطوبت باد کرده قسمت دیگر را مرطوب می کند و این به دلیل خاصیت جذب آب این مواد است. آن ها همچنین ورم منطقه ای را که قسمت ورودی نای را احاطه نموده است با تسکین سرفه، کاهش می دهند.
گل زیزفون خشک شده داروی بسیار خوبی برای سرماخوردگی است. جوشانده آن را ترجیحاً با عسل شیرین می کنند و می نوشند و داروی خوبی برای عرق کردن است. در اکثر موارد گل زیزفون معطر را که برگ آن قلبی شکل است، مصرف می کنند.
برخی از این گیاهان علاوه بر لعاب محتوی اسانس های روغنی و ساپونین هستند. از میان این گیاهان می توان از پنیرک، گل ماهور، ختمی و بارهنگ نام برد.


گیاهان خلط آور و قی آور:

این مواد ترشح غدد مجرای تنفسی و برونش ها را زیاد می کنند و به مقدار زیاد قی آورند و به مقدار کم فقط باعث ایجاد حالت تهوع می شوند؛ حالتی که از نظر پزشکی در برخی مواقع مفید است. آلکالوئیدی به نام امتین[یادداشت 12] و ساپونین ها به این گروه تعلق دارند.
طبق نسخه پزشکی جوشانده ریشهٔ ایپکاکوانا را می توان تهیه نمود و بدون نسخه می توان از علف فتق، خارخر، شیرین بیان، ریشه گل پامچال و گل ماهور استفاده کرد.

آدرس مکان

آدرس: مدرس

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
عطاری هادی نژاد شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

071337225266


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!