//for parto
ثبت مکان

عطاری معلو آبسردی شیراز

عطاری شیراز / کفترک

عطاری معلو آبسردی شیراز

عطاری معلو آبسردی شیراز در ابونصر ( کفترک ) قرار دارد. شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات در مورد عطاری معلو آبسردی شیراز را با ما درميان بگذاريد.


خواص آویشن:

آثار فارماکولوژیک اثر ضدسرفه و خلط آور و ضداسپاسم این گیاه در مطالعات بر روی حیوانات از عمده ترین آثار آن بوده اند. این گیاه خواص ضدعفونی کننده، هاضم غذا، ضدسرفه، ضدبو، ضدتشنج را داراست. جوشانده این گیاه در درمان پیچش روده و اسهال مؤثر است.


درمان سرفه:

روغن آویشن که از برگ های آن گرفته می شود اغلب به عنوان داروی طبیعی برای سرفه کاربرد دارد. در یک مطالعه مشخص شد ترکیب آویشن با برگ های گیاه «پاپیتال» به تسکین سرفه و دیگر علائم برونشیت کمک می کند


افزایش ایمنی بدن:

تأمین تمامی ویتامین های مورد نیاز بدن در روز از طریق خوردن مواد غذایی تا حدودی سخت است. اما این گیاه منبع غنی از ویتامین C و A است. همچنین از دیگر فواید آویشن وجود مس، فیبر، منگنز و آهن در آن است.
آویشن و در درمان بی خوابی و امراض جهاز هاضمه مفید است. اگر 5 تا 10 گرم آویشن را در یک لیتر آبجوش دم کرده و با کمی عسل به بیماران مبتلا به تنگی نفس و کلیه و مثانه و درد مفاصل و سیاتیک داده شود مؤثر واقع خواهد شد


خاصیت آویشن در گندزدایی:

گرد و خاک یکی از خطرناک ترین آلاینده های هوا در فضای خانه است که می توان برای از بین بردن آن از روغن آویشن استفاده کرد. روغن این گیاه دارای خواص ضدقارچی است.
آویشن یکی از عناصر تشکیل دهنده بسیاری از حشره کش ها به حساب می آید و برای از بین بردن ویروس، باکتری ها، موش ها و دیگر جانوران موذی استفاده می شود.


خلق وخو:

روغن این گیاه اغلب برای معطر کردن استفاده می شود چرا که حاوی ماده فعالی به نام «کارواکرول» است. در مطالعه انجام شده در سال 2013 مشخص شد کارواکرول با تأثیر روی فعالیت اعصاب موجب تقویت احساس سرحالی و شاد بودن در فرد می شود.


تصفیه خون:

آویشن و در درمان بی خوابی و امراض جهاز هاضمه مفید است. اگر 5 تا 10 گرم آویشن را در یک لیتر آبجوش دم کرده و با کمی عسل به بیماران مبتلا به تنگی نفس و کلیه و مثانه و درد مفاصل و سیاتیک داده شود مؤثر واقع خواهد شد.


مفید برای پوست:

آویشن دارای اثرات ضدقارچی و ضدباکتریایی قوی است. برای درمان و کاهش ریزش مو کافی است موی سر را با محلول رقیق اسانس آویشن شست وشو دهید تا سبب افزایش جریان خون در پوست سر و قوی شود و از ریزش مو جلوگیری کند.

آدرس مکان

آدرس: ابونصر ( کفترک )

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
عطاری معلو آبسردی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس برای این مکان ثبت نشده است


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!