//for parto
ثبت مکان

عطاری خلیفه شیراز

عطاری شیراز / رحمت

عطاری خلیفه شیراز

عطاری خلیفه شیراز در بلوار رحمت، چهارراه زندان قرار دارد. شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات در مورد عطاری خلیفه شیراز را با ما درميان بگذاريد.


خواص شیرین بیان برای معده:

از شناخته شده ترین خواص ریشه و ریزوم (ساقه زیرزمینی) شیرین بیان استفاده از آن در درمان زخم معده است. پزشکان طب سنتی به درمان زخم معده با شیرین بیان در زمان کوتاه سه تا چهارماهه اعتقاد دارند. به طور کلی این گیاه به دلیل داشتن ماده موثره ای به نام «اسید گلیسیرینیک» در درمان زخم های گوارشی، به ویژه زخم معده، اثنی عشر و نیز التهاب معده (گاستریت) مؤثر است. مهم ترین خاصیت شیرین بیان که جدیداً کشف شده است و در اروپا و آمریکا استفاده می شود، درمان سرطان معده با این گیاه ارزشمند است.
شیرین بیان به عنوان گیاهی شناخته شده در دفع سموم، نرم کننده، مرهم، ضد بو، خلط آور، عرق آور، تب بر، ملین و مناسب برای ناراحتی های قفسه سینه و محرک تولید استروژن در نظر گرفته می شود.مکانیسم تأثیر شیرین بیان برای معده، به این صورت است که شیرین بیان به واسطه ترکیبات ذکر شده، سطح اسید معده را پایین می آورد، سوزش معده و سوءهاضمه را کم می کند و در نهایت به عنوان یک ضد یبوست ملایم عمل می کند و می توان از آن، برای رفع اسپاسم، التهاب و ناراحتی در لوله گوارش استفاده کرد. همچنین این گیاه با افزایش شیره صفرا و کاهش سطح کلسترول تأثیر مثبتی روی کبد هم دارد. به طور کلی بیماری ورم معده، التهاب پوشش داخلی معده است و تنها یک بیماری محسوب نمی شود، بلکه گروهی از بیماری هاست و ممکن است موجب خوردگی مخاط معده و خونریزی شود. بنابراین عجیب نیست که عده ای از اطبا سنتی اعتقاد دارند، زمانی که معده پاک و سالم باشد تمام اعضای بدن سالم هستند و این ویژگی مهمترین خاصیت گیاه شیرین بیان است.

آدرس مکان

آدرس: بلوار رحمت، چهارراه زندان

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
عطاری خلیفه شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس برای این مکان ثبت نشده است


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!