//for parto
ثبت مکان

طلای ارکید شیراز

جواهر طلا نقره شیراز / عفیف آباد

طلای ارکید شیراز

طلای ارکید شیراز در خیابان عفیف آباد مجتمع تجاری ستاره فارس تجاری 1 پلاک 0129 قرار دارد.


طلا می تواند با بسیاری از فلزها آلیاژ شود. این آلیاژها در بدست آوردن سختی و نرمی های گوناگون، دمای ذوب مناسب، پدید آوردن رنگ دلخواه و دیگر کاربردهای فلزشناسی مورد نیازند.طلا رسانای خوب گرما و جریان برق است. از نظر شیمیایی رطوبت هوا و واکنشگرهای ناب خورنده بر آن بی اثرند. به همین دلیل در ساخت سکه و گوهرسازی بسیار مناسب است و البته می توانند پوشش مناسب برای دیگر فلزهای واکنش پذیر باشد. دارای میل ترکیبی بسیار پایینی است و در برابر بیشتر اسید و بازها ایستادگی می کند. می توان گفت طلا عنصری حل نشدنی است هرچند که در تیزاب سلطانی می توان آن را حل کرد.
اکسیدهای معمول طلا عبارتند از طلای یک و سه بار مثبت یا طلا(I) و طلا(III). یون های طلا در محلول به آسانی کاهیده می شوند در صورت افزودن هر فلز دیگری در نقش عامل کاهش، می بینیم که فلز افزوده اکسید و حل می شود در مقابل فلز جامد طلا در ظرف ته نشین می شود.
طلای پالوده باکیفیت، بی بو، بی مزه و پایدار در برابر خوردگی است.[7] طلا چگالی بالایی دارد، یک مترمکعب از آن 19٬300 kg وزن دارد. برای مقایسه: چگالی سرب 11,340 kg/m3 و چگالی سنگین ترین عنصر یعنی اسمیم 22,610 kg/m3 است.

آدرس مکان

آدرس: خیابان عفیف آباد مجتمع تجاری ستاره فارس تجاری 1 پلاک 0129

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
طلای ارکید شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

09173115330


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!