//for parto
ثبت مکان

شمس طلا شیراز

جواهر طلا نقره شیراز / سه راه احمدی

شمس طلا شیراز

شمس طلا شیراز در خیابان احمدی، ابتدای بازار زرگرها قرار دارد.شما دوستان عزيز ميتوانيد انتقادات و پيشنهادات خود را در مورد شمس طلا شیراز با ما به اشتراک بگذاريد.


چه فلزاتی را با طلا ترکیب می کنند؟

در مقاله آلیاژهای طلا مفصل راجع به این موضوع صحبت کرده ایم. امّا خالی از لطف نیست که در این قسمت هم صحبت کنیم. از گذشته تا به امروز فلز مس بهترین گزینه برای ترکیب با طلاست چراکه هم ارزان قیمت است و هم به فراوانی یافت می شود. البته نگران نباشید چون اتحادیه صنف طلا فروشان بر کار کارگاها و کارخانه های سازندگی طلا نظارت دارند و حواسشان هست که آن ها بر حسب استانداردهای تعریف شده شمش های 24 عیار یا آبشده های 18 عیار را بسازند؛ برای این منظور، اتحادیه صنف طلا و جواهر بازرسانی را برای نظارت روی کار سازندگان و تولید کنندگان طلا و جواهر می فرستند تا عیار مصنوعات طلایی که می سازند، درست طبق استانداردهای جهانی باشد.
همچنین علاوه بر فلز مس فلزات دیگری مانند نقره، پلاتین، رودیوم را نیز با طلا ترکیب می کنند تا هم عیار طلای خام را طبق استانداردها کم کنند و هم با استفاده از فلزات سفید رنگ، رنگ طلاهای زرد را سفید کنند. البته برای سازندگان طلا و جواهرات فلزاتی مانند نقره و پلاتین برای ترکیب با طلای 24 عیار مقرون به صرفه نیست و به دلیل گران بودن این فلزات، بیشتر از فلز رودیوم برای این منظور استفاده می کنند. در این صورت فقط باید کمی حواس خود را جمع کنید چراکه فلزاتی مانند رودیوم اگر با طلا ترکیب شوند بر روی پوست های حساس، حساسیت ایجاد می کنند ؛ اگر پوست حساسی دارید می توانید این موضوع را به طلافروش مطرح کنید تا در انتخاب طلاجات با رنگ سفید مرغوب تری به شما کمک کند.

آدرس مکان

آدرس: خیابان احمدی، ابتدای بازار زرگرها

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
شمس طلا شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132244576


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!