//for parto
ثبت مکان

دکتر هاله کشوری دندانپزشک عمومی شیراز

دندانپزشک شیراز / ساحلی غربی

دکتر هاله کشوری دندانپزشک عمومی شیراز


دکتر هاله کشوری دندانپزشک عمومی شیراز انجام کليه خدمات دندانپزشکي: عصب کشي دندان، پرکردن دندان، لمينت و ايمپلنت صورت ميگيرد. شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات خود را در باره مطب دکتر هاله کشوری دندانپزشک عمومی شیراز با ما به اشتراک بگذاريد.


احتمال جدا شدن و یا پوسیده شدن دندان لمینت شده :

سوال بیشتر مراجعه کنندگان این است که احتمال جدا شدن و یا پوسیده شدن لمينت سرامیکی یا کامپوزیت دندان چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت وقتی لمینت توسط دندانپزشک مجرب به درستی و دقت طراحی شده و با دقت کافی روی دندان قرار بگیرد هرگز از دندان جدا نمیشود. ولی این امکان وجود دارد که لمینت دچار شکستگی یا لب پریدگی شود. که البته طراحی و نصب دقیق، احتمال شکستگی یا لب پریدگی را کاهش میدهد. دندان ترمیم شده با لمینیت به همان اندازه ممکن است دچارپوسیدگی شود که دندان طبیعی دچار میشود. پس اهمیت دادن به بهداشت دهان و دهان از دیگر عوامل افزایش طول عمر لمينت دندان میباشد.

تفاوت لمینت و کامپوزیت دندان چیست؟

قیمت ، میزان محافظه کارانه بودن ، برگشت پذیری روش، طول عمر مفید (لب پر شدن) و مقاومت در برابر رنگ پذیری از تفاوت های این دو روش است. بزرگترین مزیت کامپوزیت ونیر محافظه کارانه تر بودن این روش نسبت به لمینیت سرامیکی است. دیگر فرق کامپوزیت و لمینت این است که قیمت کامپوزیت دندان مناسب تر از لمینیت سرامیکی است. با وجود این که نوع سرامیکی لمینت دندان قیمت بیشتری دارد ، احتمال شکست و لب پر شدن، در لمینیتهای سرامیکی بسیار کمتر است و این مهمترین فرق لمینت و کامپوزیت است. از طرفی این انواع لمینیت سرامیکی دندان به رنگ پذیری مقاوم ترند. طول عمر مفید لمینیت سرامیکی بیشتر است. اما قابل برگشت هم نیست.

آدرس مکان

آدرس: خیابان ساحلی غربی، میدان دانشجو، طبقه چهارم

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر هاله کشوری دندانپزشک عمومی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132277250


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!