//for parto
ثبت مکان

دکتر ماندانا صانعی دندانپزشک عمومی شیراز

دندانپزشک شیراز / اطلسی

دکتر ماندانا صانعی دندانپزشک عمومی شیراز


دکتر ماندانا صانعی دندانپزشک عمومی شیراز انجام کليه خدمات دندانپزشکي: عصب کشي دندان، پرکردن دندان، لمينت و ايمپلنت صورت ميگيرد. شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات خود را در باره مطب دکتر ماندانا صانعی دندانپزشک عمومی شیراز با ما به اشتراک بگذاريد.


اغلب این باور عمومی وجود دارد که عصب کشی، دندان ها را ضعیف می کند. البته بسیاری از دندانپزشکان هم با توصیه به روکش کردن دندان عصب کشی شده، این تلقی را در مراجعان به وجود می آورند که دندان ها بعد از عصب کشی، ضعیف و شکننده می شوند.
در این مطلب می خواهیم توضیح دهیم که این باور به طور کلی غلط است و درمان ریشه، دندان ها را ضعیف یا شکننده نمی کند.در بیشتر موارد، دندان های ما به دلیل پوسیدگی به عصب کشی نیاز پیدا می کنند. علت پوسیدگی میکروب ها هستند.در جریان پوسیدگی، ساختارهای دندان مانند مینا و عاج تغییر ماهیت می دهند و از بین می روند.بافت های پوسیده مینا و عاج دندان تقریبا دیگر قابل نگهداری نیستند و باید خارج شوند، چون در بیشتر موارد این بافت ها حاوی باکتری های پوسیدگی زا می باشند که قابل گسترش و انتقال هستند.خارج کردن کامل بافت های حاوی این میکروب ها مهم است.پوسیدگی باعث ضعیف شدن ساختار دندان می شود و قسمت های سالم نسج دندان را در برابر جویدن، شکننده می کند.علت اینکه گاهی ناگهان دندان پوسیده شده موقع غذا خوردن می شکند و یا خالی می شود نیز همین قضیه است.



آدرس مکان

آدرس: میدان اطلسی(قائم)، خیابان هجرت، ساختمان داروخانه اسیری

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر ماندانا صانعی دندانپزشک عمومی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132298472


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!