//for parto
ثبت مکان

دکتر علی فرحی متخصص ارتودنسی شیراز

دندانپزشک شیراز / سینماسعدی

دکتر علی فرحی متخصص ارتودنسی شیراز


دکتر علی فرحی متخصص ارتودنسی شیراز انجام کليه خدمات دندانپزشکي: عصب کشي دندان، پرکردن دندان، لمينت و ايمپلنت صورت ميگيرد. شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات خود را در باره مطب دکتر علی فرحی متخصص ارتودنسی شیراز با ما به اشتراک بگذاريد.


وسایل و تجهیزات ارتودنسی ثابت :

رایج ترین وسایل مورد استفاده در ارتودنسی هستند. هنگامی که دقت مهم است، این نوع استفاده می شود. اگر چه بیمار می تواند به طور معمول با تجهیزات ثابت غذا بخورد، باید از برخی غذاها و نوشیدنی ها مانند نوشیدنی های گازدار، شیرینی های سخت و یا تافی ها پرهیز کرد. افرادی که در ورزشهای ارتباطی مشارکت دارند باید به ارتودنتیست خود بگویند، بنابراین سپرهای خاصی باید ساخته شوند.


نمونه هایی از وسایل ارتودنسی ثابت عبارتند از:


1) بریس ها : شامل براکتها و یا سیم ها و باندها می باشد. باندها به محکم در اطراف دندانها قرار می گیرند و به عنوان تکیه گاه برای دستگاه عمل می کنند، در حالی که براکت ها معمولا به جلوی دندان متصل می شوند.
سیم ها به شکل یک قوس از براکت ها عبور می کنند و به باندها متصل می شوند. همان طور که سیم قوس سفت میشود، فشاری به دندان ها اعمال می شود، که در طول زمان آنها را به موقعیت مناسب جابجا می کند.
بیمار یکبار در ماه به ارتودنتیست مراجعه میکند تا بتواند بریس ها را تنظیم کند. دوره درمان ممکن است چند ماه تا چند سال طول بکشد.
کودکان بریس های رنگی را ترجیح می دهند، در حالی که بزرگسالان معمولا از بریس های شفاف استفاده میکنند.
2) فضا نگهدار ثابت : اگر کودک یک دندان شیری را از دست داده باشد، نگهدارنده فضا، دو دندان را در هر دو طرف از فضاها متوقف می کند تا دندان های دائمی درآیند. یک باند به یکی از دندان ها در کنار فضا ثابت می شود و سیم از باند به دندان دیگر می رود.
3) وسایل مخصوص ثابت : این وسایل ممکن است برای کنترل فروبردن زبان یا مکیدن انگشت شست توصیه شوند. برای بیماران این وسایل ممکن است ناراحت کننده باشند، مخصوصا وقتی که غذا می خورند. کارشناسان می گویند آنها واقعا باید در صورت نیاز استفاده شوند.

آدرس مکان

آدرس: خیابان هفت تیر (20سینما سعدی)، تقاطع معدل، ساختمان سال

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر علی فرحی متخصص ارتودنسی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132343595


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!