//for parto
ثبت مکان

دکتر سید علی شکوهی دندانپزشک عمومی شیراز

دندانپزشک شیراز / باغ تخت

دکتر سید علی شکوهی دندانپزشک عمومی شیراز

دکتر سید علی شکوهی دندانپزشک عمومی شیراز در خیابان آزادی، چهارراه باغ تخت واقع شده است. انجام کليه خدمات دندانپزشکي: عصب کشي دندان، پرکردن دندان، لمينت و ايمپلنت در مطب دکتر سید علی شکوهی دندانپزشک عمومی شیراز .


روکش دندان :

روکش دندان از مشهورترین ترمیم های دندان است که برای محصور کردن دندان خرابی استفاده می شود که دیگر برای اصلاح آن دیر شده است. به طور مثال برای درمان دندان هایی که دچار پوسیدگی شدید شده اند و نمی توان با استفاده ازروش های قدیمی مثل پرکردن، آنها را نجات داد از روکش استفاده می شود. همچنین برای از بین بردن عفونت و درد دندان پس از درمان های ریشه دندان (روت کانال) از روکش استفاده می شود. باید بدانید که دندان روکش شده ممکن است تا همیشه عملکرد خود را نداشته باشد. البته این امکان نیز وجود دارد که پوسیدگی دندان از بین برود و کل ساختار دندان بهبود پیدا کند.
در اینگونه شرایط انتخاب روکش دندان کاملا اختیاری است. روکش ها، دندان آسیب دیده را پوشش می دهند و با این کار از ساختار دندان حمایت و حفاظت می کنند. آنها به دلیل محصور و ایزوله کردن دندان، احتمال پوسیدگی و کرم خوردگی را تقریبا به صفر می رسانند و این به معنای افزایش طول عمر دندان آسیب دیده می باشد.

آدرس مکان

آدرس: خیابان آزادی، چهارراه باغ تخت

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر سید علی شکوهی دندانپزشک عمومی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07137279992


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!