//for parto
ثبت مکان

دکتر سید جلال الدین فخری نیا دندانپزشک عمومی شیراز

دندانپزشک شیراز / معلم

دکتر سید جلال الدین فخری نیا دندانپزشک عمومی شیراز

دکتر سید جلال الدین فخری نیا دندانپزشک عمومی شیراز در خیابان ایمان شمالی، میدان معلم، جنب گلفروشی فلورا، ساختمان سلینا، طبقه اول قرار گرفته است.
درمطب دکتر سید جلال الدین فخری نیا دندانپزشک عمومی شیراز انجام کليه خدمات دندانپزشکي: عصب کشي دندان، پرکردن دندان، لمينت و ايمپلنت صورت ميگيرد.


تفاوت لمینیت دندان با روکش دندان چیست؟

بسیاری موارد به دلیل مراجعه و پرسش مراجعین عزیزمون درباره اینکه عوارض روکش دندان بیشتر است یا لمینت ونیر؟ به این نتیجه رسیدم که توضیحات ما در زمینه این که روکش دندان چیست و یا لامینت دندان چگونه است کافی نبوده است. شاید بزرگترین تفاوت روکش دندان با لمینت در میزان تراشی هست که در هر کدام از این درمان ها به صورت جداگانه انجام می پذیرد. برای لمینت های سرامیکی، دندان فقط از سطح بیرونی آن و بین 0.3 تا 0.7 میلیمتر تراش میخورد. نکته مهم در درمان لمینت های سرامیکی این است که تراش دندان باید در سطح مینای دندان باشد. یعنی اگر بیش از 50 درصد تراش ما به هر علتی در عاج دندان قرار بگیرد، لمینیت به خوبی به دندان نمی چسبد و احتمال دباند شدن لمینت (افتادن لمینت از روی دندان) زیاد میشود. در این موارد ، حتی برای تامین زیبایی دندان هم مجبور به روکش کردن دندان مورد نظر هستیم. روکش دندان، بسته به اینکه از چه نوع متریالی ساخته میشود ، ضخامتهای متفاوتی میتواند داشته باشد ،که برای اطلاع از آن شما را به مقاله روکش دندان و انواع آن در همین سایت به قلم دکتر بهاره سپهریان ارجاع میدهم. اما ورای آن ، روکش دندان به طور کامل محیط تاج دندان را در بر میگیرد. و شاید این مهمترین تفاوت روکش دندان و لامینت باشد.

آدرس مکان

آدرس: خیابان ایمان شمالی، میدان معلم، جنب گلفروشی فلورا، ساختمان سلینا، طبقه اول

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر سید جلال الدین فخری نیا دندانپزشک عمومی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07136310869


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!