//for parto
ثبت مکان

دکتر سیاوش ظهرابی دندانپزشک عمومی شیراز

دندانپزشک شیراز / قصرالدشت

دکتر سیاوش ظهرابی دندانپزشک عمومی شیراز


دکتر سیاوش ظهرابی دندانپزشک عمومی شیراز در خیابان قصردشت، نزدیک بیمارستان فرهمندفر، نزدیک سه راه عفیف آباد، ساختمان پاسارگاد، طبقه اول واقع شده است.


انواع ژنژیویت:

1- ژنژیویت ناشی از فقر بهداشت دهان:
علت این عارضه همانگونه که از اسم آن بر می آید، فقر بهداشت دهان می باشد و بیشتر در بیمارانی دیده می شود که در مسواک زدن و نخ کشیدن دندان ها غفلت و سهل انگاری می کند ضمنا شایعترین بیماری لثه نیز از این نوع می باشد. درمان آن هم جرمگیری و رعایت بهداشت دهان است و سریعا به درمان پاسخ می دهد.

2- ژنژیویت در دوران بلوغ:
که اختصاص به دوران بلوغ کودکان دارد. معمولا در گروه سنی 11 تا 14 سال دیده می شود. این نوع ژنژیویت بیشتر فک بالا بخصوص لثه ناحیه ی جلو را مبتلا می کند لذا باید در این دوران دهان را بیشتر شستشو داد و رعایت بیشتری از آن کرد. معمولا پس از دوران بلوغ عارضه خود به خود بهبود می یابد و در برخی از موارد آماس لثه شدید شده و به مراحل پیشرفته تبدیل می شود.

در مورد ساختمان دندان بدین صورت است که از بافت های مختلف تشکیل شده و همین امر موجب استحکام آنها بروی لثه ما می باشد. بافت هایی همچون لثه و استخوان فک و همچنین ریشه های دندان که باعث شده تا دندان محکم به استخوان فک متصل باشند. این رشته ها به نام پریودونتال لیگامنت نامیده می شوند.

اما گاهی اوقات نیاز است تا اقدام به جراحی لثه کنیم. مثلا در زمان کشیدن دندان عقل باید حتما لثه را شکاف دهیم و این یکی از زمان هایی است که نیاز به این کار ضروری می باشد. دندان ما توسط ماده ای به مینا که بسیار محکم است محافظت می شود. همین اتافق برای ریشه دندان هم افتاده و آن هم توسط ماده ای دیگر در حال حفاظت است. اما میزان استحکام ان ماده نسبت به مینا بسیار کمتر بوده و برای همین است که ریشه ها سریعا دچار پوسیدگی خواهند شد.

آدرس مکان

آدرس: خیابان قصردشت، نزدیک بیمارستان فرهمندفر، نزدیک سه راه عفیف آباد، ساختمان پاسارگاد، طبقه اول

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر سیاوش ظهرابی دندانپزشک عمومی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07136279203


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!