//for parto
ثبت مکان

دکتر سیامک افشاری دندانپزشک عمومی شیراز

دندانپزشک شیراز / فضیلت

دکتر سیامک افشاری دندانپزشک عمومی شیراز


خدمات ارائه شده دکتر سیامک افشاری دندانپزشک عمومی شیراز :

معاینه:

چکاپ یا به عبارتی معاینه دهان و دندان ها بخش مهمی از وظایف دندانپزشکی عمومی است. چکاپ کمک شایانی به مراقبت های دهان و دندان بیمار می کند.

خدمات پیشگیرانه:

در این روش، با درمان بیماری و پیشگیری از آسیب، سلامت دهان و دندان بیمار حفظ می شود. معاینات منظم (ازجمله عکسبرداری و تشخیص پزشکی با اشعه ایکس) و پاکسازی حرفه ای دندان ها از اساس خدمات پیشگیرانه در حوزه دندانپزشکی است. دندانپزشک عمومی ممکن است دستورالعمل های خاصی را در اختیار بیمار قرار دهد که انجام آن ها در خانه موجب بهبود بهداشت و سلامت دهان و دندان های بیمار می شود. درصورت نیاز ممکن است یک دندانپزشک به درمان های پیشگیرانه نظیر سیلانت ها متوسل شود. برخی از بیماران به دلیل مشغله کاری نیاز به محافظ های دهانی دارند. این محافظ ها در مطب و به صورت سفارشی توسط دندانپزشک برای هر بیمار تهیه می شود.

خدمات ترمیمی:

دندانپزشک بعد از تشخیص مشکل بیمار به وی اطمینان خواهد داد که با خدمات به موقع و مناسب مشکل او درمان خواهد شد. از شایع ترین و موثرترین خدمات ترمیمی می توان به رفع پوسیدگی دندان ها و پرکردن دندان های آسیب دیده اشاره کرد. اما لازم به ذکر است که موارد فوق تنها خدماتی نیستند که توسط دندانپزشک عمومی ارائه می شود. دربرخی مواقع که بیمار نیاز به درمان آسیب های حاد دندانی مانند شکستگی، لقی دندان و یا ترمیم دندان افتاده را دارد دندانپزشک عمومی باید بیمار را برای درمان به مراکز درمانی معتبر ارجاع دهد.

آدرس مکان

آدرس: خیابان فضیلت، چهار راه فضیلت، جنب بانک تجارت، ساختمان دارو پزشکان، طبقه دوم

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر سیامک افشاری دندانپزشک عمومی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07137304181


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!