//for parto
ثبت مکان

دکتر سوسن برازجانی دندانپزشک عمومی شیراز

دندانپزشک شیراز / ملاصدرا

دکتر سوسن برازجانی دندانپزشک عمومی شیراز

دکتر سوسن برازجانی دندانپزشک عمومی شیراز در خیابان ملاصدرا، خیابان خلیلی، نزدیک به دفتر زیارتی، ساختمان ونوس، طبقه دوم قرارگرفته است. این مطبکلیه خدمات زیبایی، ترمیمی و عصب کشی و ... را انجام میدهد.


ایمپلنت دندانی چیست؟

دندان در اساس از دو بخش تشکیل شده است: تاج (بخش بالای بافت لثه) و ریشه (بخشی از دندان که در استخوان معلق است و توسط لیگامان های پریودنتال، اطراف دندان، احاطه شده است که دندان را در محل نگه می دارند). پایه ایمپلنت دندانی یک جایگزین واقعی برای ریشه است اما برخلاف آن، در بخشی از استخوان فک که قبلا توسط دندان یا دندان هایی اشغال شده بود محکم قرار گرفته می شود.
نکته جالب در مورد ایمپلنت های دندانی این است که ایمپلنت واقعا در استخوان ادغام شده و جوش می خورد، فرآیندی که یکپارچگی استخوان (osseo-integration) نامیده می شود. بیشتر بخش های ایمپلنت دندانی از تیتانیوم خالص تجاری ساخته می شوند که از سال ها پیش در پزشکی و دندانپزشکی استفاده می شود، چرا که خاصیت استئوفیلی (استخوان دوستی) دارد و توسط بدن به عنوان ماده خارجی شناخته نمی شود. فرآیند واقعی osseo-integration در واقع یک ادغام بیوشیمیایی بین سلول های زنده استخوان و مواد استخوانی با یک لایه اکسید شکل گرفته در سطح تیتانیوم است.


آدرس مکان

آدرس: خیابان ملاصدرا، خیابان خلیلی، نزدیک به دفتر زیارتی، ساختمان ونوس، طبقه دوم

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر سوسن برازجانی دندانپزشک عمومی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132300444


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!