//for parto
ثبت مکان

دکتر سعید صادقی لاری دندانپزشک عمومی شیراز

دندانپزشک شیراز / سینماسعدی

دکتر سعید صادقی لاری دندانپزشک عمومی شیراز


دکتر سعید صادقی لاری دندانپزشک عمومی شیراز انجام کليه خدمات دندانپزشکي: عصب کشي دندان، پرکردن دندان، لمينت و ايمپلنت صورت ميگيرد. شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات خود را در باره مطب با ما به اشتراک بگذاريد.


روکش بعد عصب کشی چه کمکی به حفظ دندان می کند؟

در دندان هایی که تخریب شده اند و با پرکردگی های وسیع پر می شوند، نیروها به نسج دندان و پرکردگی همزمان وارد می شوند. به مرور زمان ممکن است که به دلیل به هرحال پرکردگی از جنس خود دندان نیست، در اثر این نیروها که در طول زمان با شدت های مختلف و درجهت مختلف وارد می شوند، شکستن قسمتی از پرکردگی، قسمتی از دندان یا ایجاد نشتی و پوسیدگی در حد فاصل پرکردگی و نسج دندان اتفاق بیفتد. این قضیه در پرکردگی های خیلی وسیع، قابل پیش بینی تر است.
روکش(کراون) می تواند با ایجاد یک سطح همگن، تماس مناسب با دندان های مجاور و با پخش متعادل نیروها در واحد سطح، عمر دندان درمان شده را بیشتر کند. به این ترتیب دندان هایی که براساس نیاز روکش می شوند، عمرشان از دندان های با پرکردگی وسیع که روکش نمی شوند خیلی بیشتر است.
بالطبع این نکته در مورد دندان های سالم صدق نمی کند و کراون(روکش) کردن دندان سالم نه تنها عمر آن را افزایش نمی دهد، بلکه به دلیل تراشی که برای قرار گیری کراون روی دندان سالم اتفاق می افتد، به هرحال آسیب هم وارد می کند.

آدرس مکان

آدرس: 30 متری سینما سعدی، نزدیک به داروخانه بابک، کوچه 18، ساختمان بابک، طبقه دوم

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر سعید صادقی لاری دندانپزشک عمومی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132309472


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!