//for parto
ثبت مکان

دکتر سعید شیخی دندانپزشک عمومی شیراز

دندانپزشک شیراز / معالی آباد

دکتر سعید شیخی دندانپزشک عمومی شیراز


دکتر سعید شیخی دندانپزشک عمومی شیراز انجام کليه خدمات دندانپزشکي: عصب کشي دندان، پرکردن دندان، لمينت و ايمپلنت صورت ميگيرد.


انواع روکش های دندان :

روکش های دائمی ممکن است از جنس استیل رنگ ثابت، تمام فلز (مانند طلا و یا دیگر آلیاژ های فلز)، سرامیک ترکیب شده با فلز، تمام رزین و یا تمام سرامیک باشند.

استیل رنگ ثابت: این روکش ها از نوع روکش های پیش ساخته است که روی دندان های اصلی به صورت موقت نصب می شوند. این روکش ها از دندان و یا پرکردگی تا زمان آماده سازی روکش های دائم (که از مواد دیگری ساخته می شود) محافظت می کنند. برای کودکان، معمولا از این روکش های آماده برای پوشش دندان های شیری استفاده می شود تا آنها را از پوسیدگی های بیشتر حفظ کند. با افتادن دندان شیری، روکش هم همراه آن خرج شده و جا برای دندان دائم باز می شود. به طور کلی روکش های استیل رنگ ثابت اغلب برای کودکان استفاده می شود زیرا نصب آن تنها یک جلسه طول می کشد و به دلیل آماده بودنشان نسبت به روکش های سفارشی و مراقبت های جلوگیری از پوسیدگی دندان، قیمت پایین تری دارند.

تمام فلز: فلزات استفاده شده در روکش ها شامل آلیاژ هایی با درصد بالایی طلا یا پلاتینیوم یا آلیاژ های فلزات اصلی( مثل آلیاژ های کبالت _کروم و یا نیکل_ کروم) می باشد. روکش های تمام فلز در برابر جویدن و گاز زدن بسیار مقاوم بوده و در برابر فرسودگی دوام بسیار بالایی دارند و به ندرت شکسته یا ترک برمی دارند. بزرگترین عیب این دسته از روکش ها، فلز رنگ بودن آنهاست. روکش های تمام فلز گزینه ی مناسبی برای دندان های آسیابی که دیده نمی شوند محسوب می شوند.


آدرس مکان

آدرس: خیابان معالی آباد، نبش کوچه3، ساختمان پزشکی رها، طبقه پنجم

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر سعید شیخی دندانپزشک عمومی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07136350235


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!