//for parto
ثبت مکان

دکتر زینب رحیمی دندانپزشک عمومی شیراز

دندانپزشک شیراز / چهارراه تحویلی

دکتر زینب رحیمی دندانپزشک عمومی شیراز

دکتر زینب رحیمی دندانپزشک عمومی شیراز در خیابان شهید حراف، نزدیک چهارراه تحویلی، ساختمان پزشکی نبی اکرم، طبقه دوم، واحد 23 واقع شده است. شما عزیزان میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را در باره مطب دکتر زینب رحیمی دندانپزشک عمومی شیراز با ما به اشتراک بگذارید.


پروتز دندانی پارسیل (partial prosthesis) :

آن چیزی که در بین عموم جامعه با عنوان « دندان تکه ای » موسوم است همین نوع از انواع پروتز هستند. پروتز پارسیل خود انواع گوناگونی دارد : برای مثال پروتزهای پارسیل تمام آکریل ( فلیپر ) ، معمولا به عنوان یک درمان موقتی در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرند.
نوع دیگر پروتزهای پارسیل پروتزهای کرم کبالت است که از قدیم الایام به عنوان درمان بی دندانیها با انتهای آزاد ( کسانی که دندانهای خلفی _دندانهای عقبی _خود را از دست داده اند و دندانی جهت پایه برای پروتز ثابت ندارند ) یا کسانی که به هر دلیل نمیخواهند از پروتز ثابت دندان استفاده کنند مورد استفاده قرار می گرفته است. این انواع پروتز شامل ترکیب آکریل ( بخش صورتی دست دندان « لثه پروتز ») و آلیاژ فلزی هستند کهکه بخش عمده آن را کرم و کبالت شامل میشود .معمولا به علت فلزی بودن گیره ها ظاهری نا خوشایند دارند. به همین علت امروزه انواع دیگری از پروتز پارسیل طراحی شده که بخش فلزی آن نیز به صورت رنگ دندان میباشد و به آنها پروتز پارسیل felexite گفته میشود

آدرس مکان

آدرس: خیابان شهید حراف، نزدیک چهارراه تحویلی، ساختمان پزشکی نبی اکرم، طبقه دوم، واحد 23

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر زینب رحیمی دندانپزشک عمومی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07138392495


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!