//for parto
ثبت مکان

دکتر اشکان فیضی دولت آبادی دندانپزشک عمومی شیراز

دندانپزشک شیراز / شهرک سعدی

دکتر اشکان فیضی دولت آبادی دندانپزشک عمومی شیراز


دکتر اشکان فیضی دولت آبادی دندانپزشک عمومی شیراز در شهرک سعدی، خیابان 20 متری حسینی، 20 متری آرامگاه سعدی، 20 متر بعد از داروخانه دکتر جعفری، ساختمان استریو قائم، طبقه دوم واقع شده است.


تاثیر دندانپزشکی زیبایی بر لبخند :

یکی از مهمترین و زیباترین چهره ای که یک فرد می تواند داشته باشد را می توان در هنگام خنده دانست که به همین منظور لبخند زیبا از اهمیت ویژه ای در میان مردم برخوردار می باشد. یکی از مواردی که سبب پدید آمدن لبخندی زیبا خواهد شد را می توان داشتن دندان هایی زیبا دانست. بی شک دندان هایی که سالم و سفید جلوه کنند بر زیبایی ظاهری تاثیر بسزایی خواهند گذاشت. صاف بودن دندان ها که با ارتودنسی به عمل خواهد آمد مهمترین ویژگی یک دندان خوب می باشد که با استفاده از ارتودنسی می توانید دندان هایی صاف و سالم برای خود به ارمغان آورده و زیبایی خود را تضمین نمایید. کسانی که خنده بر لب دارند جذاب تر از اشخاص معمولی به نظر خواهند آمد و به همین دلیل می توان گفت که دندانپزشکی نقش اساسی در زیبایی چهره فرد دارد و به همین منظور بسیاری دندانپزشکی زیبایی را حتما امتحان می نمایند.


آدرس مکان

آدرس: شهرک سعدی، خیابان 20 متری حسینی، 20 متری آرامگاه سعدی، 20 متر بعد از داروخانه دکتر جعفری، ساختمان استریو قائم، طبقه دوم

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دکتر اشکان فیضی دولت آبادی دندانپزشک عمومی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07137332047


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!