//for parto
ثبت مکان

دخانیات نامدار سنگری شیراز

فروشگاه دخانیات شیراز / بزرگراه امام خمینی

دخانیات نامدار سنگری شیراز

دخانیات نامدار سنگری شیراز در بزرگراه امام خمینی، حدفاصل زندان عادل آباد بطرف جنوب واقع شده است. شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات خود را در مورد دخانیات نامدار سنگری شیراز با ما به اشتراک بگذاريد.


در صورت مصرف سیگار و نیکوتین چه اتفاقی می افتد؟

وقتی توتون و تنباکو استعمال می شود، نیکوتین موجود در آن ها توسط شش ها جذب شده و به سرعت وارد گردش خون می گردد و بدین وسیله خود را به مغز رسانده و در تمام بدن منتشر می شود. این فرآیند خیلی سریع رخ می دهد. درواقع تنها 10 الی 15 ثانیه زمان کافی است که پس از اولین پک به تنباکو، نیکوتین به مغز برسد.
نیکوتین همچنین می تواند از طریق غشاء مخاط دهان (وقتی به صورت جویدنی مصرف می شود) یا بینی (وقتی به شکل استنشاقی مصرف می شود) و یا حتی از طریق پوست (برچسب های نیکوتینی) جذب شود.
نیکوتین هم می تواند اثر محرک روی بدن داشته باشد و هم اثر کند کننده. بلافاصله بعد از ورود نیکوتین به مغز به دلیل افزایش ناگهانی قند خون و افزایش ضربان قلب، فشار خون و ریتم تنفس، بدن در حالت تحریک قرار می گیرد. همچنین این مخدر ، به طور غیرمستقیم باعث آزاد سازی دوپامین در سلول های مغزی می شود که با ایجاد احساس رخوت و لذت رابطه دارد.این واکنش تقریباً در تمام مواد یکسان بوده و عامل اعتیادزایی مواد از جمله این مخدر نیز به همین اثر آن ها برمیگردد. در مقابل، در برخی افراد می تواند بسته به سطح برانگیختگی سیستم عصبی فرد مصرف کننده و همچنین میزان نیکوتین مصرف شده، تـأثیر کند کننده یا مخدر داشته باشد.

آدرس مکان

آدرس: بزرگراه امام خمینی، حدفاصل زندان عادل آباد بطرف جنوب

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دخانیات نامدار سنگری شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس برای این مکان ثبت نشده است


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!