//for parto
ثبت مکان

دخانیات جوکار شیراز

فروشگاه دخانیات شیراز / بلوار خلیج فارس

دخانیات جوکار شیراز

دخانیات جوکار شیراز در بلوار خلیج فارس قرار دارد. شما عزيزان ميتوانيد نظرات و پيشنهادات خود را در مورد دخانیات جوکار شیراز با ما به اشتراک بگذاريد.


قلیان:

وسیله ای است که احتمالاً خود ایرانیان آن را ابداع کرده اند و از دیرباز آن را برای دود کردن تنباکو به کار می برند. تنباکویی که به مصرف قلیان می رسد، از درصد نیکوتین بالاتری برخوردار است و از نظر کیفیت و مرغوبیت بسیار پایین تر از چیزی است که به عنوان توتون در داخل سیگار استفاده می شود و به طور طبیعی دودی هم که ایجاد می کند، دارای مواد مضر بیشتری است.
چیزی که اخیراً بیشتر در قلیان ها مورد استفاده قرار می گیرد تنباکوهای عطری است، تنباکوهای عطری با افزودن اسانس هایی که ایجاد عطرهای مختلف مثل لیمو، پرتغال، سیب، نعنا و … می کنند، به‎ دست می آیند. این ها مواد شیمیایی هستند که به تنباکو اضافه می شوند که به طور بالقوه خواص آسیب زای خاص خود را دارند. برخی افراد معتقدند که دود قلیان نسبت به دود سیگار ضرر کمتری دارد چون در قلیان دود از داخل آب رد شده و تصفیه می شود. درحالی که این ها تنها نگرش های غلطی است که توسط خود مصرف کنندگان یا توزیع کنندگان این ماده رواج یافته و اساس علمی ندارد

آدرس مکان

آدرس: بلوار خلیج فارس

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
دخانیات جوکار شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس برای این مکان ثبت نشده است


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!