//for parto
ثبت مکان

خوابگاه زندیه شیراز

خوابگاه شیراز / صدرا

خوابگاه زندیه شیراز

خوابگاه زندیه شیراز در شهرک صدرا، چهارراه زندیه، ابتدای بلوار عرفان، روبروی بازار زندیه واقع شده است.


پانسیون چیست؟

امروزه در شهرهای بزرگی مانند تهران که سیل بی رویه مهاجرت آن را به معادله ای هزار مجهولی تبدیل کرده است، مدام در درون خود پدیده های تازه ای را ارائه می دهد. پدیده هایی که نیاز انسان شهری و کلانشهر ها را برآورده می کند. اکنون در سراسر شهر تهران مکان هایی به اسم پانسیون رواج یافته است که خدمات خود را به قشر شهرنشین ارائه می کند:
پانسیون ها در جهان قدمت طولانی دارند و در کشورهای دیگر به نام هاستل و نام های دیگر معروفند. اما وجود و رشد این مکان ها در تهران علاوه بر مسئله مسکن به استعاره ای از زندگی شهرنشینی بدل شده است.
در هر کلانشهری نسبت بین روابط کار و امر تولید و تولید کننده مدام پدیده تازه ای را به وجود می آورد از این رو وجود پانسیون می تواند پاسخی به نیاز انسان شهرنشین و پایتخت نشین باشد.
این پانسیون ها برای ورودشان مقرراتی دارند. مقرراتی که آنها ملزم به اجرای آن هستند. یک پانسیون دار می گوید: «هر عضو یا ساکن (دانشجو ، کارمند یا کارآموز) با کارت شناسایی و ارائه معرفی از محل کار خود و پرداخت پول یک ماه و ودیعه ای در قبال سکونت یک ماه می تواند در آنجا ساکن شود. عدم ارائه یکی از این مدارک به منزله عدم سکونت است. این پانسیون ها در نقاط مختلف شهر تهران و با زیر بناهای مختلف در طبقات متنوع پراکنده شده اند.

آدرس مکان

آدرس: شهرک صدرا، چهارراه زندیه، ابتدای بلوار عرفان، روبروی بازار زندیه

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
خوابگاه زندیه شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

09177381460


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!