//for parto
ثبت مکان

بیمارستان نمازی شیراز

بیمارستان و اورژانس شیراز / نمازی

بیمارستان نمازی شیراز

بیمارستان نمازی شیراز بیمارستانی است در شهر شیراز واقع در استان فارس کشور ایران. محمد نمازی، در سال 1329 خورشیدی، این بیمارستان را بنیان گذاشت. این بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز اداره می شود و نوع فعالیت آن آموزشی درمانی می باشد.
بیمارستان نمازی شیراز یک بیمارستان عمومی، آموزشی، تخصصی و فوق تخصصی است. این بیمارستان یکی از مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و موقوفهٔ محمد نمازی است. در این مرکز آموزشی درمانی، همزمان با ارائه خدمات درمانی و تشخیصی به مراجعه کنندگان محترم، آموزش دانشجویان پزشکی در مقاطع مختلف نیز انجام می شود. می توان گفت که همهٔ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بخشی از دوره آموزشی خود را در این بیمارستان می گذرانند. آموزش پزشکی، زیر نظر دانشکده پزشکی و آموزش پرستاری، زیر نظر دانشکده پرستاری انجام می شود. دفترهای دوازده گروه آموزشی در بیمارستان نمازی مستقر هستند که با همکاری معاونت آموزشی-پژوهشی بیمارستان بر امر آموزش دانشجویان نظارت دارند.

فیلدهای آموزشی حاضر در بیمارستان:

ارتوپدی، جراحی عمومی، جراحی وسکولار، جراحی پلاستیک، جراحی قلب، بیهوشی، مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، قلب، داخلی، نفرولوژی، غدد، گوارش، جراحی اطفال، ریه اطفال، نوزادان، اطفال، پزشکی هسته ای، رادیوتراپی، رادیولوژی، یورولوژی، طب اورژانس، پاتولوژی، هماتولوژی، پیوند اعضاء، پزشکی اجتماعی، پزشک خانواده، دندانپزشکی، روان پزشک مقیم، پزشکی قانونی، یوروآنکولوژی بیمارستان نمازی یک بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی ارجاعی است که با دارا بودن حدود 4500 نفر پزشک و پرسنل و حضور اساتید مطرح در سطح کشور و بین الملل، علاوه بر استان فارس به بیماران استان های مجاور نیز خدمات درمانی ارائه می دهد.

آدرس مکان

آدرس: فلکه نمازی

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
بیمارستان نمازی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07136474332


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!