//for parto
ثبت مکان

بیمارستان میرحسینی شیراز

بیمارستان و اورژانس شیراز / هجرت

بیمارستان میرحسینی شیراز


بیمارستان دکتر میرحسینی واقع در استان فارس، شهرستان شیراز بیمارستانی است خصوصی و درمانی با ظرفیت 68 تخت ثابت که در سال 1361 شمسی تأسیس گردید.
هم اکنون بیمارستان میرحسینی شیراز دارای پست پارتوم، لیبر، تخت زایمان، اورژانس، اتاق عمل، جراحی فک و صورت، ارتوپدی، ارولوژی، جراحی زنان و زایمان، چشم، داخلی اعصاب (نورولوژی)، عفونی، جراحی عمومی، داخلی، جراحی مغز و اعصاب، ICUجنرال، داخلی کبد، گوارش، ENT، جراحی ترمیمی و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی می باشد.
بیمارستان میرحسینی شیراز در سال 1360 به همت آقای دكتر سید ماشاء اله میرحسینی و همسر ایشان خانم دكتر شهین موحد با 70 تخت بیمارستانی در خیابان هجرت ایجاد گردید. در ابتدا بخش های اورژانس و مطب كار و در طی 3 سال بخش زایشگاه نیز ایجاد گردید. در دوران سازندگی مسئولین بیمارستان نیز اقدام به توسعه و تجهیز فیزیكی نموده و بخش های ICU و پاراكلینیك حاصل بوده است. هم اكنون بیمارستان با بهره گیری از پتانسیل های موجود یكی از بهترین بیمارستان های شهر شیراز می باشد و با اتكاء به سابقه درخشان و نام نیك خود افتخار خدمت رسانی به همنوعان عزیز را در كارنامه خود دارد. بخش های اورژانس، داخلی - جراحی زنان و مردان، زایشگاه، اتاق عمل و ICU با داشتن تخصص های داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اورولوژی، ارتوپدی، فك و صورت، زیبایی، قلب، چشم، جراحی مغز و اعصاب این مركز به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیازهای مراجعین می باشند. توجه به عرضه و تقاضا و ارائه خدمات مناسب در فضایی مطلوب و بهداشتی در چند سال اخیر باعث گردیده بیش از 90% فضاهای داخلی بیمارستان نوسازی و بهسازی گردد.

آدرس مکان

آدرس: بلوارهجرت

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
بیمارستان میرحسینی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07132284433


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!