//for parto
ثبت مکان

اپل نوین شیراز

نمایندگی آیفون شیراز / ملاصدرا

اپل نوین شیراز

اپل نوین شیراز سال هاست پشتیبانی از این محصولات پرطرفدار را به صورت جدی و هدفمند در ایران دنبال میکند. همانطور که میدانید محصولات اپل از کیفیت و تنوع بالایی برخوردارند و به دلیل داشتن چنین ویژگی هایی، تشخیص و تعمیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آن ها، تخصص و شناخت بالایی نیاز دارد.

این تخصص و شناخت تنها با گذراندن کلاس های آموزشی پیشرفته حاصل میشود. متخصصان تمامی واحد های نمایندگی اپل ، علاوه بر گذراندن چنین دوره هایی، طی سال ها فعالیت، از تجربیات مرتبط نیز برخوردار شده اند. تقریبا اکثر کاربران محصولات اپل، تا به حال شاهد مشکلات جزیی و کلی متفاوتی در عملکرد وسیله ی خود بوده اند. از گوشی های آیفون گرفته تا اپل واچ و سایر محصولات این برند نام آشنا.

آن چه بدیهی است احتمال خرابی و اختلال در چنین محصولاتی است. در چنین صورتی آگاهی کاربر از مزایای مراجعه به نمایندگی معتبر، امری حیاتی تلقی میشود. چرا که با مراجعه به مراکز نامعتبر ممکن است خرابی به قوت خود باقی بماند. یکی از امتیازات نمایندگی اپل، ارائه ی خدمات پشتیبانی در شیراز است. کاربران شیرازی میتوانند محصولات معیوب خود را به نمایندگی اپل نوین شیرازبردهو از تمامی خدمات تعمیر بهره ببرند.

محصولات اپل به دلایل زیادی در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. از آن جا که نمایندگی رسمی اپل در ایران وجود ندارد، کاربران این محصولات همواره با نگرانی هایی در ارتباط با دریافت خدمات پس از فروش روبه رو بودند. اپل نوین شیراز ، با همت مدیران و کارشناسان زبده ی سخت افزار ونرم افزار، سال ها قبل در ایران فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه با هدف رفاه حال مشتریان اپل، همواره در صدد ارائه ی سرویس هایی متفاوت و با کیفیت است. یکی از اصلی ترین حوزه های فعالیت این مجموعه، انجام تعمیرات صحیح و کارآمد محصولات اپل است.

این سرویس ها شامل گوشی های آیفون، آیپد ها، مک بوک، اپل واچ و انواع آیپاد اپل میشود. متخصصان فعال در اپل نوین شیراز ، با گذراندن دوره های آموزشی تخصصی در داخل و خارج از کشور، به شناخت بسیار بالایی نسبت به ساختار انواع این محصولات دست یافته اند.

این کارشناسان میتوانند در زمانی کوتاه، اختلال را شناسایی و در جهت رفع آن اقدام به عمل آورند.

آدرس مکان

آدرس: شیراز،ملاصدرا ، حدفاصل اردیبهشت و معدل

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
اپل نوین شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

09357116367


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!