//for parto
ثبت مکان

اقامتگاه بوم گردی پرهامی شیراز

هتل و اقامتگاه شیراز / زند

اقامتگاه بوم گردی پرهامی شیراز

اقامتگاه بوم گردی خانه پرهامی شیراز در بافت سنتی شیراز استان فارس واقع شده است که قدمت آن به 200 سال پیش بازمی گردد و پس از مرمت و بازسازی به عنوان یکی از پر طرفداران ترین اقامتگاه های سنتی شهر شیراز آغاز به کار کرد. این خانه سنتی با حوض کوچکی که در حیاط قرار دارد و درختان بهارنارنج فضایی گرم و صمیمی برای مسافران فراهم آورده است. به دلیل قرار گرفتن این اقامتگاه در بافت قدیمی و تاریخی گردشگران به راحتی می توانند با گشت وگذار در اطراف اقامتگاه از اماکن تاریخی و گردشگری همچون مسجد نصیرالملک شیراز، سرای مشیر، خانه زینت الملوک، باغ نارنجستان قوام، مسجد وکیل، حرم مطهر شاه چراغ و بازار سنتی وکیل بازدید نمایند. همچنین از سایر جاذبه های تاریخی شهر شیراز مثل آرامگاه حافظیه و سعدیه، دروازه قرآن، شاه چراغ و تخت جمشید دیدن نمایند.


قبل از انتخاب خانه پرهامی برای اقامت نکات زیر را در نظر بگیرید :

  • اقامتگاه دارای 5 باب اتاق می باشد که همگی دارای تخت هستند .
  • ورودی اتاق های خانه دارای پله است .
  • سیستم خنک کننده و گرم کننده اتاق ها اسپیلیت می باشد .
  • سرویس بهداشتی برای اتاق های خانه مشترک می باشد .
  • امکان سفارش غذاهای محلی و سنتی برای میهمانان اقامتگاه در ساعت هشت صبح روز اقامتشان مهیاست.



غذاهای خانه پرهامی شیراز:

در خانه پرهامی شیراز خبری از رستوران و میزها و صندلی های آنچنانی نیست، آن چه هست، تخت ها و میزهایی ساده و دلنشین است که با غذاهای رنگینی که روی آنها چیده خواهد شد، تزیین می شوند.
از جمله غذاهایی که در خانه پرهامی شیراز طبخ می شود و تجربه نکردن شان اتفاقی تلخ خواهد بود(!) می توان به موارد زیر اشاره کرد:
دمپختک گوجه که با گوشت گوسفندی سرو می شود، دمپختک سیری، دو پیازه آلو، کشک بادمجون، کلم پلو شیرازی، ته چین مرغ. که در کنار آنها ماست و ریحون، انواع ترشیجات، سالاد شیرازی قرار داده شده و دوغ سنتی که به عنوان نوشیدنی سالم در سفره قرار خواهد گرفت.
یک نکته دیگر در مورد غذاهای خانه پرهامی شیراز این است، روزانه چهار نوع غذا در این مجموعه آماده می شود که یک نوع از آن غذای خاص آن روز می باشد.
اگر هم قصد اقامت در خانه پرهامی شیراز را نداشتید و تنها خواستید یک وعده غذایی خود را در آن بگذرانید، باید پیشاپیش به پرسنل خانه پرهامی شیراز خبر بدهید تا سفارش شما را تهیه کنند.


آدرس مکان

آدرس: خیابان لطفعلی خان زند، محله گود عربان، روبروی مسجد نصیرالملک، کوچه 36/4، پلاک 10

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
اقامتگاه بوم گردی پرهامی شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

09177008058


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!