//for parto
ثبت مکان

آموزشگاه رانندگی زاگرس شیراز

ماشین شیراز / شاهزاده بیگم

آموزشگاه رانندگی زاگرس شیراز

آموزشگاه رانندگی زاگرس شیراز در شاهزاده بیگم ، کوچه 5/1 واقع شده است.


پارک کنار جدول:

رانندگان برای سوار یا پیاده کردن مسافر و یا پارک کردن در لاین توقف، خودرو را بایستی در فاصله معینی از کنار جدول پارک کرد.
قانون فاصله پارک خودرو با کناره جدول را میان 30 تا 45 سانتی متر تعیین کرده است. در پارک خودرو چون چرخ سمت راست دیده نمی شود ، بنابراین می توان وسط شیشه بزرگ جلو و پایه برف پاکن و چشمه آبپاش روی موتور را مبنای داخلی چرخ راست خودرو قرار داد.
چگونگی : برای اینکه چشم راننده با کاربرد پایخ برف پاکن و چشمه آبپاش آشنا گردد. در خیابان کم رفت و آمد که خط کشی لاین بندی دارد رفته و کنار خط مقطع لاین اول با پایه برف پاکن و یا چشمه آب پاش در یک خط قرار گرفته و این تمرین برای 10 دقیقه با سرعت کم انجام می شود.
پس از انجام تمرین و آشنا شدن چشم با پایه برف پاکن و چشمه آب پاش و منطبق کردن آن با کناره خط سفید مقطع و هماهنگی لازم چشم با دست و فرمان به سراغ کنار جدول و خط پارک سفید ممتد کنار جدول باید رفت.
قانون برای زیبایی خیابان و دید خوب در شب و همچنین برای پارک کنار جدول اقدام به کشیدن خط پارک نموده است و فاصله آن تا لبه آسفالت (برخورد آسفالت و جدول ) 30 سانتی متر و پهنای خط پارک 15 سانتی متر می باشد.
در جاهایی که جدول بلند می باشد بایستی پارک را 45 سانتی متر فاصله دهیم و در خیابان هایی که عرض آن ها کم و پر رفت و آمد است و در ضمن خط پارک هم ندارد از پارک 30 سانتی متر فاصله استفاده می شود. به این نوع پارک کردن پارک منطبق گفته می شود.

آدرس مکان

آدرس: شاهزاده بیگم ، کوچه 5/1

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
آموزشگاه رانندگی زاگرس شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس برای این مکان ثبت نشده است


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!