منوی سایت

آموزش تاتو شیراز

بازدیدها: 7410

آموزش تاتو شیراز

آموزش تاتو در شیراز ذهن شما را به چه سمتی می برد؟ چرا افراد به سمت تاتو می روند در حالی که درد می کشند؟ آیا به دنبال آموزش تاتو بدن در شیراز هستید؟ میخواهید مراکز اموزش تاتو بدن در شیراز را پیدا کنید؟هزینه اموزش تاتو در شیراز چقدر است؟ لوازم تاتو بدن چیست ؟اگر به به دنبال بهترین تاتو کار بدن در شیراز هستید و همچنین جواب سوالات بالا را می خواهید تا انتهای مطلب با سارجو همراه باشید.

[مطالب مرتبط: تزریق بوتاکس در شیراز]

 

آموزش تاتو بدن در شیراز

آموزش تاتو بدن در شیراز ممکن است در آرایشگاه ها آموزش داده شود. باید به کیفیت آموزش مطمئن شد.

 

آموزش تاتو در طول تاریخ

از زمانی که زندگی بشر کمی سمت و سیاق پیشرفته تری به خود گرفت استفاده از تاتو رواج پیدا کرد در ابتدا تاتو فقط خطوط آبی پخش شده متعلق به پیرمردهای قدیمی بود که سال ها قبل این کار را انجام داده بودند، یا کمی بعد از آن خطوط پر نقش و نگار نامفهوم دست و بدن بازیکنان فوتبال خارجی یا مثلا خال های کوچک روی چانه یا پیشانی مادربزرگ های نسل قبل،اما امروزه این قضیه سمت و سویی امروزیی تری به خود گرفته است وخیلی ها به دنبال تاتو به خاطر زیبایی ترمیم یا چیزهایی شبیه این هستند.

آموزش تاتو بدن

بهترین تاتو کار بدن در شیراز مشخص نیست. باید نمونه کار فرد را دید.

 

چرا افراد تاتو می کنند؟

وقتی به سراغ افرادی می روید که تاتو دارند و دلیل این کار آنها را می پرسید و اینکه دردی را که تحمل کرده اند ارزش چیزی که بدست آورده اند را دارد بیشتر جوابها به این صورت دسته بندی می شود:

 

1- فرهنگ

تاتو یک عمل باستانی بوده است که در یک خاندانی رواج داشته است،اولین نشانه ها متعلق به 3100 سال پیش از میلاد مسیح (ع) است. و با این که به مرور زمان تکامل یافته یا مدل آن کلا تغییر کرده است آن ها را به خاندان خود مرتبط می سازد و خلاصه هدفی فرهنگی بدنبال دارد.

 

تاتو در قدیم مخصوص فرهنگ و قبیله خاصی بوده است.

 

2- فرهنگی جزیی

در برخی موراد هیچ ریشه یا نشانه ای از فرهنگ خاص را تاتو به دنبال ندارد، اما نشانه وابستگی به فرهنگی خاص یا گروهی خاص می باشد.مثلا باندهای زندانیان، گروه های خاص سیاسی، راکرها و گیاه خواران ممکن است نشانه ای خاص به عنوان نماد عضویت دراین گروه ها باشد و حس افتخار و غرور از بودن در آن گروه را به فرد بدهد.

 

3-معنی و مفهوم شخصی

برخلاف تاتویی که به عنوان فرهنگ و گروه خاصی بحساب می آمد. این تاتو دلیل کاملا شخصی دارد و برخی به خاطر اعتقاد خاص یا عقیده ویژه خودشان از تاتو استفاده می کنند . مثلا علاقه زیاد به شخصی خاص، فوت یکی از عزیزان، شعری کوتاه و …که به خود شخص مربوط است و ربطی به گروهی در بیرون ندارد.

 

در مراکز آموزش تاتو در شیراز باید جدید ترین متد تاتو آموزش داده شود.

 

4-علاقه به شکل ظاهری تاتو

در برخی موارد گروهی از افراد مجذوب زیبایی و متفاوت بودن یک طرح می شوند و دوست دارند آن را بطور دائم روی پوست خود داشته باشند پس بهترین گزینه تاتو خواهد بود.

 

در مراکز آموزش تاتو بدن در شیراز با استفاده صحیح از وسایل آموزش داده شود.

 

5-برای بیان فردیت

برخی افراد دوست دارند متفاوت به نظر برسند و توجه همه را به خود جلب کنند به همین منظور از تاتوهای خاص و حتی برجسته استفاده می کنند.

 

تاتو سبک های متفاوتی دارد که در مراکز آموزش تاتو بدن در شیراز جدید ترین روش آموزش داده می شود.

 

6-شورش

مخالفت به روش اعلام نظر شخصی خود راجع به موضوعی خاص می تواند شما را به فکر تاتو بیندازد.اعلام نظر خود و مخالفت با چیزی که بقیه از شما انتظار دارند یا فرهنگ و مذهب شما می طلبد شما را به سمت تاتو و با صدای بلند نظر خود را اعلام کردن سوق خواهد داد.

 

تاتو کار بدن در شیراز باید بتواند طرح دلخواه مشتری را تاتو کند.

 

7-پوشاندن ظاهر نازیبا

استفاده از تاتو برای زیبایی این روزها رواج زیادی پیدا کرده است.پوشاندن بخشی از پوست و کمتر نمایان شدن آن بوسیله تاتو برای گروهی روشی امروزی و هوشمندانه بحساب می آید.

 

تصویری زیبا و البته قابل ستایش بخاطر هنرمند آن حاصل تاتو در شیرار می باشد.

 

8-اعتیاد به درد

شاید برایتان عجیب باشد که بدانید گروهی فقط برای همین حس درد درحین تاتو به این کار روی می آورند. تاتو عملی داوطلبانه است که شما بدن خود را در معرض آن درد قرار می دهید که به آن نتیجه مطلوب خود برسید.

 

درد حین تاتو شاید برای همه قابل تحمل نباشد.

 

آموزش تاتو بدن در شیراز با جدید ترین متد روز دنیا برای آقایان و بانوان برگزار می گردد. سرفصل های این دوره به شرح زیر است:

تئوری:

  • شناخت دستگاه، سوزن ها، رنگ ها، بی حسی و لوازم مورد نیاز در انجام تاتو
  • طرز انتقال طرح روی بدن
  • طرز انتقال درست رنگ به زیر پوست
  • طرز کاور و ترمیم طرح های قدیمی و خراب
  • اصول نگهداری تتو و شناخت تمام سبک ها
  • آموزش کامل لاین(خط ها)
  • آموزش پر کردن طرح های مختلف
  • آموزش کامل سایه کاری
  • آموزش کامل طریقه سه بعدی کردن طرح های مختلف
  • آموزش ریموور کردن(پاک کردن تتو)
  • آموزش اسکلاپ سر(حجیم سازی قسمت های خالی و کم پشت موی سر)

لوازم تاتو بدن

 

آموزش تاتو شیراز نیازمند شناخت ابزار تاتو خواهد بود.

 

آموزش تاتو بدن در شیراز

تاتو در حالت کلی شامل دو قسمت می شود یا در بدن مطرح می شود و یا در سر و صورت بکار خواهد رفت. تاتوی سر و صورت شامل آرایش لب ها و اسالپ سرو و … می شود که نوع و چگونگی انجام آن با تاتو بدن متفاوت خواهد بود. انواع مختلف تاتو بر اساس کاربردهای متنوع آن مشخص می شود که شامل:
۱-تاتو بدن
۲- تاتو ابرو
۳-تاتو چشم
۳- تاتو لب

آموزش خالکوبی بدن

تاتو کار حرفه ای بدن در شیراز باید بسیار تمیز و ظریف کار کند.

 

آموزش تاتو ابرو در شیراز

تاتوی ابرو روشی برای پُر و خوش حالت تر کردن ابرو با استفاده از رنگ مخصوص تاتو می باشد. این رنگ با ظرافت و به صورت مستقیم و از طریق سوزن هایی که مختص این کار هستند وارد پوست ناحیه ابرو می شوند. با اینکه تاتو ابرو مدل های مختلفی دارد بدیهی است که مدل ابرو تاتو برحسب فرم صورت فرد انتخاب و اجرا می شود. با این وجود نمی توان نقش سلیقه شخصی را نیز در تتوی ابرو انکار کرد. عوارض تاتو ابرو که یک روش قدیمی محسوب می شود به مراتب از روش های نوین ضخیم کردن و فرم دهی ابروها بیشتر است حتی اگر از بهترین رنگ تاتو ابرو استفاده شود.

تاتو برای لب، خط چشم و سایه چشم قابل استفاده است.

آموزش تاتو ابرو

تاتو ابرو نیازمند اموزش تاتو شیراز و ظرافت های بخصوصی می باشد.

 

آموزش تاتو سه بعدی در شیراز

هنر تاتو از مدتها قبل به عنوان یک شکل محبوب از تزیینات بدن استفاده شده است، اما مانند تمام اشکال هنری دیگر، این نیز تغییرات پدیده ای را تحت تاثیر قرار داده است که با پیشرفت تکنولوژی درگیر است. سه بعدی بودن جدیدچیزی است که در تاتوایجاد شده است و با رنگ تاتو زیبا و طرح های فوق العاده، موجب جذابیت بصری شگفت انگیزی برای آنها می شود و به لمس واقع گرایانه می افزاید.

تاتو کار بدن در شیراز

آموزش تاتو سه بعدی نیازمند وقت و دقت دوچندان خواهد بود. در دوره حرفه ای آموزش تاتو بدن در شیراز آموزش داده می شود.

 

بین تاتو سه بعدی و سایر خالکوبی ها تفاوت زیادی وجود دارد و اثر سه بعدی می تواند یک نگاه کاملا جدید به طراحی تاتو ایجاد کند. با این حال نتیجه نهایی تاتو سه بعدی به میزان زیادی به تخصص هنرمند خال کوبی وابسته است، زیرا به مهارت بالایی نیاز دارد و همچنین دستگاه تاتو یا ابزاری که استفاده می کنیم و همچنین رنگ تاتو مورد نظر نیز تاثیر زیادی در نتیجه کار خواهد داشت.

 

مرکز آموزش تاتو در شیراز

در شیراز شهر هنر و هنرمندان باسلیقه مراکز آموزش تاتوی متعددی وجود دارد که باید با تحقیق و نوع تاتویی که می خواهید آموزش ببینید مراکز آموزش تاتو در شیراز مورد نظر خود را انتخاب کنید و البته فراموش نکنیم آموزش تاتو بدن در شیراز باید حتما زیر نظر افراد کار آزموده و متخصص انجام شود تا خدای نکرده اثر نامطلبوبی بر پوست بدن ما به یادگار نگذارد.

 

کلاس آموزش تاتو در شیراز

کلاس های آموزشی تاتو در دو قسمت تئوری و عملی برگزار می گردد. تاتوی روی بدن و تاتوهای آرایشی صورت هم از مواردی است که در کلاس های تاتو آموزش داده می شود.البته این نکته را مد نظر داشته باشید که داشتن علاقه شرط اول آموزش تاتو بدن درشیراز خواهد بود.

 

مرکز آموزش تاتو حقیقت در شیراز

شماره تلفن : 07136301337

 

مرکز میکروپیگمنتیشن شیراز

شماره تلفن :09337109686

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 13 Average: 4.1]

نوامبر 3, 2019
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
آموزش هنگ درام در شیراز x بخوانید...