منوی سایت

مبلمان اداری شیراز

بازدیدها: 657

مبلمان اداری شیراز

اگر در شیراز مسئول تهیه مبلمان اداری هستید شاید در ابتدا ذهنتان درگیر این سوالات شود، مبلمان اداری در شیراز را چطور تهیه کنیم؟ مبلمان اداری شیراز شامل چه چیزهایی می شود؟ تهیه  میز و صندلی اداری دست دوم شیراز برای شیرازی ها چه مزایا و معایبی دارد؟ میز کنفرانس در شیراز از ضروری ترین مبلمان اداری شیراز بحساب میآید؟ با ما همراه شوید تا براحتی اطلاعات کاملی در مورد مبلمان اداری بدست بیاورید.


مبلمان اداری

هم اکنون گردهمایی عظیمی از بزرگترین نمایشگاه ها و فروشگاه های مبلمان اداری شیراز را ترتیب داده­ایم و شما عزیزان را به این گردهمایی فراخوانده­ایم. در اینجا کامل­ترین و به روز ترین نمایشگاه­ها و مراکز مبلمان اداری شیراز در برابر چشمانتان خودنمایی می­کنند و شما قادر خواهید بود نزدیکترین و مناسب­ترین گزینه را برای خرید مبلمان اداری خود برگزینید.

وجود مبلمان اداری، در یک محیط اداری مثل دفتر کار یا اتاق مدیریت، بسیار ضروری به نظر می رسد و وجهه ی رسمی محیط را افزایش می دهد. از آن جایی که مبلمان اداری نیز انواع بسیار گوناگونی دارد. این تنوع و گوناگونی طبیعتا انتخاب را سخت­تر می کند. شما عزیزان می­توانید برای رسیدن به مدلی شایسته و درخور، از مشورت با متخصصین این حوزه بهره بگیرید و با مراجعه به نمایشگاه های مبلمان اداری شیراز، انواع مدل ها را از نزدیک ببینید و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

وجود مبلمان اداری در محیط کاری وجه ی رسمی محیط را افزایش می دهد


 انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری یکی از رکن های اساسی همه ی دفاتر و شرکت ها محسوب می شود و عدم حضورش در چنین فضایی، از وجهه ی رسمی فضای اداری، به طرز قابل توحهی می کاهد.

مبلمان اداری انواع گوناگونی دارد که با توجه به نوع فعالیت، گسترش فعالیت و تعداد کارکنان یک مجموعه، می توان موارد مورد نیاز آن مجموعه را ارزیابی کرد. لازم به ذکر است مبلمان اداری، یکی از نشان های اعتبار یک شرکت قلمداد می شود پس ارزشش را دارد که برای بالا بردن اعتبار شرکت تان، زمان و هزینه خرج کنید و مبلمانی شیک و در عین حال استاندار را برای محیط کاری و حرفه ای خود در نظر بگیرید.

در این بخش به انواع مبلمان اداری اشاره ای خواهیم داشت، با مطالعه ی این قسمت شما می توانید انواع مبلمان اداری مورد نیاز خود را زیر نظر بگیرید و با مراجعه به سایت مربوطه یا مراجعه حضوری به مراکز مبلمان اداری شیراز، از تمام مدل ها دیدن فرمایید و با اطمینان خاطر بهترین ها را انتخاب کنید.

  • میز مدیریت: یکی از لوازم ضروری که همه ی شرکت ها به آن نیاز دارند، میز مدیریت است. این میز همان طور که از نامش برمی آید باید میزی با کیفیت و بزرگ در خور مدیریت باشد و همچنین باید استاندارد بوده و از اصول ارگونومی پیروی کند.

 

میز مدیریت باید درخور مدیرعامل باشد

 

  • میز کنفرانس: در اغلب شرکت های معتبر، اتاقی را به کنفرانس، جلسه یا گردهمایی کارکنان شرکت برای مذاکره پیرامون موضوعی خاص، اختصاص می دهند. اصلی که یک اتاق را به عنوان اتاق کنفرانس معرفی می کند و به آن شناسنامه می دهد، میز کنفرانس است. این میز قابلیت نصب تجهیزات صوتی و تصویری را داراست و در اندازه ها و طرح های گوناگون ارائه می شود.
  • میز اداری: این میز مختص کارکنان شرکت است و اغلب با طول 120 تا 160 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر تولید می شوند. این میز هم مانند میز اداری به دلیل استفاده ی طولانی مدتی که دارد باید بر اساس اصول استاندارد و ارگونومی ساخته شود.

با مراجعه به نمایشگاه های مبلمان اداری شیراز می توانید از انواع میز های اداری، کنفرانس و مدیریت دیدن فرمایید.

  • مبلمان اداری مدرن یا سنتی: استفاده از مبلمان های اداری مدرن یا سنتی و خلق یک دکوراسیون جدید و چشمگیر در محیط کار، راه خوبی برای خودنمایی و پیشی گرفتن از رقبا به نظر می آید. شما عزیزان با توجه به نوع فعالیت و سبک دکوراسیونی که در محیط کارتان حاکم است باید مبلمان مدرن یا سنتی انتخاب کنید و از تغییرات جدید لذت ببرید.

در این سایت می توانید با بهترین نمایشگاه های مبلمان اداری شیراز آشنا شوید و با انتخاب مدلی خاص و مناسب محیط کاری خودتان، حال و هوای محیط را دگرگون کنید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

  • صندلی اداری: صندلی اداری برای همه ی دفاتر اداری امری ضروری است. یک صندلی اداری خوب بر اساس معیار های استاندارد و انحنای بدن ساخته می شود تا آسیب های ناشی از نشستن طولانی مدت را به حداقل برساند، ضد تعریق بوده و قابلیت خم شدن به عقب با زاویه ی 110 درجه را دارا است. میزان نرمی و سفتی این صندلی ها نیز باید متعادل باشد و بتواند آسایش نسبی را برای کارهای طولانی مدت، فراهم کند.

 

نمونه ی صندلی اداری


میز و صندلی اداری دست دوم شیراز

اگر در این فکر هستید که بجای تهیه مبلمان اداری با قیمت گزاف و لوکس برای شرکت یا اداره خود بسراغ میز و صندلی اداری دست دوم شیراز بروید پیشنهاد می کنم ابتدا به تمام جوانب این کار فکر کنید و اطلاعات  ببیشتری بدست بیاورید.

مزایای خرید میز و صندلی دست دوم شیراز

  • بیشتر افراد در شروع یک کسب و کار شاید خیلی سرمایه‌ای نداشته باشند که به بهترین شکل فضای خود را تجهیز کنند و با خرید چند میز و صندلی اداری دست دوم ساده کار خود را راه بیاندازند.
  • برخی لوازم دست دوم هم واقعاً خیلی دست دوم نیستند و در واقع نو هستند. یعنی صاحب آنها کلی هزینه کرده و آنها را سفارش داده است، ولی بنا بر هر دلیلی مجبور شده است آنها را برای فروش بگذارد. در این مواقع شما خیلی خوش شانس هستید که بتوانید با یک قیمت مناسب آنها را بخرید. تازه در لوازم دست دوم ممکن است مدلی را ببینید که خیلی چشمگیر باشد.
  • به برند ساخت مبلمان اداری  توجه کنید. برخی برندها حتی دست دوم آنها نیز بیش از برخی کالاهای نو ارزش دارند. گاهی حتی ممکن است یک میز نو با توجه به برند و طرح و ساخت آن طوری باشد که به سختی بتوانید با چنین قیمتی نو آن را تهیه کنید.

 

مبلمان اداری دست دوم شیراز

معایب خرید میز و صندلی اداری دست دوم شیراز

  • وقتی یک کالای دست دوم می‌خرید در واقع انتخاب شما محدود می‌شود. یعنی طرح و رنگ و جنسی که در ذهن شما وجود دارد، در خرید میز و صندلی اداری دست دوم شیراز، ممکن است پیدا نکنید.
  • مدت زمان ضمانت که روی کالا مشخص شده است نشان دهنده کیفیت آن است. اگر مبلمان اداری دست دومی که می‌خرید مدت زمان ضمانت و گارانتی آن تمام شده است دیگر نباید منتظر کارایی عالی از آن باشید.
  • صندلی از عناصر مهم یک مبلمان اداری است که اگر قبلاً از آن استفاده شده باشد، صندلی اداری دست دوم در طول زمان فرم و شکل خود را از دست می‌دهد و چون کارکنان زمان زیادی را روی آن می‌گذرانند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید استانداردهای لازم را داشته باشد.

یک مبلمان اداری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

به راحتی می توان نتیجه گرفت اگر رئیس یک  شرکت به موفقیت و ترقی می اندیشد اولین قدم حفظ سلامتی و ایجاد اشتیاق در کارکنان است پس با انتخاب مبلمان های اداری زیبا، استاندارد و مقاوم عملا با یک تیر سه هدف را نشانه گرفته است. این گونه که یک مبلمان اداری زیبا و شیک،جذابیت بصری محیط کار، یک مبلمان اداری اصولی و استاندارد سلامت کارکنان و یک مبلمان با دوام و مقاوم استفاده ی طولانی مدت را تضمین می کند.

با ما همراه باشید تا دنیایی از مراکز مبلمان اداری شیراز را در برابر چشمانتان ظاهر و لذت خرید مبلمان اداری را برایتان دلچسب تر کنیم.

به طور کلی یک مبلمان اداری خوب باید 3 ویژگی زیر را دارا باشد.

  • ظاهر جذاب و زیبا: انتخاب رنگ و مدل مبلمان اداری و نوع چیدمان آن نقش بسزایی در دکوراسیون فضای داخلی محیط کار، ایفا می کند.
  • ارگونومیک: ارگونومیک به معنی تلفیق کار و شرایط کار با ویژگی‌ها و نیازهای انسانی است. به این معنی که استفاده از مبلمان اداری که از این اصل پیروی می کند ضامن سلامتی کارکنان شرکت خواهد بود.
  • دوام و طول عمر بالا: مبلمان های اداری از جمله مبلمان های بسیار پرکاربرد محسوب می شوند و به مرور زمان دچار فرسایش می شوند در نتیجه در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند جنس پارچه،چوب و سایر موارد به کار برده شده در آن ها می تواند روند فرسایش را کاهش داده و طول عمر را افزایش دهد.

با خرید از نمایشگاه های مبلمان اداری شیراز معرفی شده در این سایت، زیبایی، دوام و اصل ارگونومیک بودن را به  محیط کارتان هدیه دهید.

 

مبلمان اداری باید دارای طراحی زیبا، بادوام و ارگونومیک باشد


 مبلمان اداری شیراز

اکنون که با اهمیت وجود مبلمان اداری در یک محیط کار و فاکتور های اساسی برای انتخاب آن، آشنا شدید وقت آن رسیده متناسب با مسیر و نوع نیازتان، از میان مراکز مبلمان اداری شیراز مناسب ترین گزینه را برگزینید. به این ترتیب حال و هوایی تازه به محیط کارتان بدهید و کسب و کارتان را رونق ببخشید.

تردید نکنید ما برایتان بهترین های مبلمان اداری شیراز را دور هم جمع کرده ایم تا با خاطری آسوده خرید کنید و لذت ببرید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

آگوست 13, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
نمایندگی تراست در شیراز x بخوانید...