//for parto
ثبت مکان

کافه کاج شیراز

کافه و کافی شاپ شیراز / اطلسی

کافه کاج شیراز


کافه کاج شیراز محلی دنج و مناسب قرارهای دونفره، مناسب برای خانواده و جمع و جور میباشد. این کافه با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع شیک، کیک، انواع غذای ایتالیایی و فینگر فودآماده پذیرایی از شما عزیزان میباشد.

کافه یا قهوه خانه (به فرانسوی: Café) محلی است عمومی که در آن نوشیدنی غیرالکلی و گاه غذاهای سبک عرضه می شود. کافه در برخی از کشورها جایی برای معاشرت و گفتگوی مردم است.

کافه را نباید با کافی شاپ اشتباه کرد. کافی شاپ محل عمومی آمریکایی است که در آن معمولاً فقط قهوه عرضه می شود. در کافه معمولاً نوشیدنی الکلی همراه با ملددی عرضه می شود ولی در قهوه خانه فقط سافت درینک عرضه می شود.

از سال 1360 کافی شاپ ها جای چایخانه ها را تنگ کردند. در چایخانه های ایران به جای سرو قهوه بیشتر چای، قلیان و انواع غذاهای سنتی ایرانی با موزیک زندهٔ ایرانی ارائه می شود
شهرک گلستان در شمال غربی شهر شیراز و در مجاورت بزرگراه شیراز-سپیدان و شهرک صدرا و شهرک های همچون بهشتی، حافظ، استقلال و بزین و کوه دراک و در ارتفاع 1900 متری از سطح دریا قرار دارد و بر طبق سرشماری رسمی سال 1395 این منطقه دارای جمعیتی بالغ بر 50000 نفر بوده است. این شهرک جز شهرک های خوب شیراز با مزیت هوای بسیار پاک با توجه به نزدیک بودن به کوه دراک است. نمایشگاه بین المللی شیراز[2] و دانشگاه پیام نور شیراز نیز در شمال این شهرک می باشد. همچنین مجتمع خلیج فارس و ایستگاه قطار شیراز در مجاورت این شهرک قرار دارند.


آدرس مکان

آدرس: میدان قائم (اطلسی)، بلوار گلستان، کوچه 3

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
کافه کاج شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس برای این مکان ثبت نشده است


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!