منوی سایت

چطور یک آرایشگاه زنانه موفق داشته باشیم؟

بازدیدها: 3148

چطور یک آرایشگاه زنانه موفق داشته باشیم؟

اگر سوال شما هم این است که چطور یک آرایشگاه زنانه موفق داشته باشیم؟ چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم؟ با این مقاله از سارجو همراه باشید. برای داشتن یک آرایشگاه زنانه موفق و کسب شهرت، توجه به مشتری و به کارگیری راههایی برای جذب آنها اهمیت ویژه ای دارد. اگر تازه کار هستید یا آرایشگاه خود را به شهر جدیدی منتقل کرده اید و به اندازه کافی مشتری ندارید با ما همراه باشید تا به سوالات زیر پاسخ دهیم:

  • چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم؟
  • یک آرایشگاه زنانه خوب چه ویژگیهایی دارد؟
  • ایده نو برای تبلیغ و جذب مشتری در آرایشگاه زنانه چیست؟
  • راهکارهای کسب شهرت و موفقیت برای یک آرایشگاه زنانه چیست؟

 

راهکارهای کسب شهرت و موفقیت برای یک آرایشگاه زنانه چیست؟

صاحبان آرایشگاه های درجه یک جهان، علاوه بر کیفیت خدمات، امکانات رفاهی و راحتی فضای آرایشگاه را از دلایل اصلی موفقیت خود می دانند. این موضوع مهم نیست که شما چه سالن آرایشی را انتخاب کرده اید، یا سالن در چه منطقه ای از شهر واقع شده است بلکه مهمترین عوامل موثر بر برند شدن یک آرایشگاه شامل موارد زیر میباشد:

[مطالب مرتبط: تزریق بوتاکس در شیراز]

انتخاب یک محل مناسب برای آرایشگاه

چطور یک آرایشگاه زنانه موفق داشته باشیم؟ تبلیغات موثر برای آرایشگاه زنانه چگونه است؟

 

مکانی تجاری و نسبتا بزرگ انتخاب کنید تا بتوانید کلیه خدمات زیبایی را در آن ارائه دهید. هر چقدر خدماتی که ارائه می کنید کامل باشد دیگر لازم نیست مشتری برای دریافت برخی خدمات به آرایشگاه دیگری مراجعه نماید. دکوراسیون داخلی آرایشگاه و استفاده از دیزاین لاکچری، مولفه دیگری است که می تواند در جذب مشتری و موفقیت تان موثر باشد.

 

انتخاب کادری خوش برخورد و مودب

در انتخاب پرسنل حساسیت ویژه ای داشته باشید. افرادی انتخاب کنید که احترام به نظر مشتری و صبور بودن را سرلوحه کارشان قرار داده اند زیرا اغلب آرایشگاهها در این مورد ضعیف هستند. منشی سالن زیبایی مهمترین نقش را در جذب مشتری ایفا می کند زیرا اولین نفری است که مشتری با او روبرو می شود بنابراین استخدام یک منشی خوش صحبت و خوش صدا می تواند تاثیر مستقیمی بر موفقیت شما در جذب مشتری داشته باشد.

 

پوشیدن لباس فرم و ایجاد نظم شغلی

چطور یک آرایشگاه زنانه موفق داشته باشیم؟چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم؟

 

مرتب بودن پرسنل به لحاظ ظاهر و پوشیدن لباس فرم با رنگ یکسان، شما را یکپارچه و یک صدا نشان می دهد. رعایت کردن این موارد بار روانی خوبی بر مشتری ایجاد می کند ضمن اینکه در مقوله بازاریابی دهان به دهان بسیار تاثیرگذار است. مدل لباس کار آرایشگاه زنانه یا لباس فرم سالن زیبایی تاثیر زیادی بر روی مشتریان دارد.

 

ارائه خدمات مدرن و با کیفیت

اگر خدمات مدرن و کم یاب ارائه کنید یا از جدیدترین متدهای روز دنیا بهره بگیرید مطمئن باشید می توانید خیلی زود کسب شهرت کنید. اغلب خانمها بدنبال آرایشگاهی هستند که خدمات جدید و با کیفیت مطلوب ارائه نماید. حتی اگر لازم است برای گذراندن دوره های جدید آرایشگری هزینه کنید اینکار را انجام دهید زیرا برای کسب شهرت و برند شدن، پیشگام بودن حرف اول را می زند.

 

داشتن برنامه کاری مشخص

داشتن یک برنامه کاری که به آن متعهد باشید می تواند باعث جذب مشتری شود. اگر هم اکنون برنامه مشخصی دارید سعی کنید آنرا دقیق تر تنظیم کنید، برنامه کاری شما باید بگونه ای باشد که به هیچ وجه باعث تلف شدن وقت مشتری نشود. به مشتریان خود تا آنجا که می توانید تخفیف دهید و حتی یک سری از کارهایشان را رایگان انجام دهید، با اینکار مشتریان خود را وادار میکنید مجددا به آرایشگاه شما باز گردند.

 

خدمات سالن زیبایی

انجام خدمات مختلف در سالن زیبایی پاسخ سوال چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم می باشد.

 

قیمت گذاری منصفانه برای خدمات ارائه شده

متعادل و واقع گرایانه بر خورد کنید و به این مسئله دقت داشته باشید که مردم برای خدمات خوب و باکیفیت حاضرند هزینه کنند و بالعکس برای خدمات ضعیف هیچگاه بابت پولی که پرداخت می کنند، راضی نیستند.

این سوال مطرح است که برای داشتن یک آرایشگاه خوب، آیا تنها ظاهر آرایشگاه باید لاکچری و شیک باشد، یا رعایت اصول بهداشتی هم ضرورت دارد؟

همیشه به یادداشته باشید که هرچه بیشتر نیازهای مشتریان خودرا برآورده کنید، آرایشگاهتان وجهه بهتری خواهد داشت.

 

بکار گرفتن تیم متخصص و باتجربه

چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم؟ مهم ترین فاکتور برای یک آرایشگر تجربه است، زیرا همانطور که می دانید انجام تمامی کارهای مهارتی نیاز به تجربه دارد.

طی سالهای اخیر شاهد حضور افراد مختلف با مهارتهای گوناگون در یک آرایشگاه هستیم که هر فرد بصورت تخصصی مهارت انجام یک یا دو کار را دارد. بعنوان مثال یک آرایشگاه خوب برای کاشت ناخن، میکاپ، شنیون، رنگ مو، ماساژ و … تیم های جداگانه ای دارد.

احتمالا برای شما هم مهم است که کار خود را به یک فرد باتجربه بسپارید تا نتیجه مطلوبی کسب کنید.

 

رعایت نکات بهداشتی

یکی از نکات بارز در انتخاب یک سالن با کیفیت، رعایت اصول بهداشتی توسط کادر آن می باشد.

به این دقت کنید که آیا جهت رعایت اصول بهداشتی از وسایل یکبار مصرف مانند شانه، حوله، دمپایی و … استفاده میشود؟

وسایل آرایشی آلوده و استریل نشده موجب ایجاد بیماریهای قارچی و پوستی خواهد شد پس به تمیز بودن محیط آرایشگاه، تمیز بودن روپوش و لباسهای پرسنل و لوازمی که استفاده می کنند توجه لازم داشته باشید.

 

ارزش قائل شدن برای وقت مشتری

آرایشگاه زنانه جایی است که وقت زیادی در آنجا باید صرف کنیم اما مشغله کاری و امور روزمره اجازه نمی دهد با خیال آسوده این زمان را سپری کنید. مطمئنا آرایشگاهی که برای وقت مشتری ارزش قائل شده ودرخواستتان رابموقع وباکیفیت انجام دهد دراولویت انتخاب شماقرار می گیرد.

 

ایده نو برای تبلیغ و جذب مشتری در آرایشگاه زنانه چیست؟مدل لباس کار آرایشگانه زنانه یا لباس فرم پرسنل ارایشگاه زنانه بسیار مهم است.

 

آیا شما مدیر یک سالن زیبایی هستید و به دنبال افزایش درآمد؟

یااین سوال درذهنتان بوجود آمده که چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم یا اینکه راه های جذب مشتری آرایشگاه چیست؟

درست است که کار شما بهترین مبلغ شماست اما باید بتوانید کار خود را به بهترین و ارزان ترین نحو تبلیغ کنید.

بهترین و موثرترین روش تبلیغات، تبلیغات آنلاین است که باعث افزایش مشتریان شما خواهد شد.

همانطور که می دانید دیگر نسل تبلیغات چاپی مانند چاپ تراکت و تبلیغات بنری خیابانی منقرض شده و مردم برای پیدا کردن یک آرایشگاه خوب در سایتها و شبکه های اجتماعی جستجو می کنند. حتی برخی افراد به کامنت های نوشته شده در سایتها توجه کرده و بر اساس آن تصمیم گیری می کنند. پس اگر شما هم بفکر تبلیغات برای آرایشگاه خود هستید باید مقداری از درآمد خود را صرف این سبک تبلیغات کنید، تا بتوانید بازخوردهایی چند برابر را تجربه کرده و شاهد افزایش مشتری و بالطبع درآمد بالا شوید!

 

برای تبلیغ آرایشگاه زنانه به صورت آنلاین به نکات زیر توجه کنید:

1- وبسایت بسازید و آنرا به روز نگه دارید

اطلاعات تماس و آدرس کامل را در وبسایت خود قرار دهید.

ممکن است افراد زیادی به سایت شما مراجعه کنند و خواهان استفاده از سرویس های آرایشگاهتان باشند اما راههای برقراری ارتباط با شما را پیدا نکنند. همچنین سعی کنید در وبسایت خود فرم هایی داشته باشید که مشتریان اطلاعات تماس خود را در آن وارد کنند و راهی برای یافتن مجدد آنها هم وجود داشته باشد.

 

2- از رسانه اجتماعی برای تبلیغات استفاده کنید

اینگونه تبلیغات رایگان و بسیار موثر هستند.

نمونه کار خود را از طریق فیسبوک، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

بعنوان مثال اگر یک مدل جدید برای کوتاهی مو دارید عکس های مربوط به آن را به اشتراک بگذارید تا شاهد افزایش مشتریان خود باشید.

این روش راهی مناسب برای حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتری جدید می باشد.

 

چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم؟یکی از راهکار های تبلیغ برای آرایشگاه ، تبلیغات آنلاین می باشد.

 

3- وبلاگ بسازید

راه حل های رایگان و کاربردی همیشه مورد استقبال مشتریان قرار خواهد گرفت.

این روش شامل ارائه نظرات، انتقادات یا نصحیت است که در طولانی مدت جواب خواهد داد اما ثابت شده که در طولانی مدت می تواند رابطه مناسبی بین شما و مشتریتان به وجود آورد.

 

4- از بسترهای آنلاین موجود برای معرفی خود استفاده کنید

درحال حاضر سایتهای تبلیغاتی،بانک مشاغل وسامانه هایی برای ثبت مکان شما وجود دارند که با ارائه خدمات مختلف، مبلغی بعنوان هزینه دریافت می کنند. سامانه سارجو برای پیدا کردن اماکن و مشاغل مختلف طراحی شده است. با ثبت آرایشگاه خود در این سامانه جامع شانس حضور در فضای آنلاین و دیده شدن را بدست می آورید. استفاده از این روش می تواند جواب سوال چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم باشد.

5- از مشتریان خود بخواهید که تبلیغ کننده کار شما باشند

 بسیاری از افراد این روش را دوست ندارند اما وقتی شما مشتریانی دارید که از کارتان راضی هستند آیا نباید شما را به دوستان خود معرفی کنند. ممکن است تصور کنید این اتفاق خود به خود رخ خواهد داد ولی بخاطر گرفتاریهای افراد امکان فراموشی وجود دارد پس سعی کنید برای مشتریان ثابت خود ایمیل هایی بفرستید و از آنها بخواهید که شما را به دیگران معرفی کنند. این روش حتی می تواند مشتریانی که به مدت طولانی به سالن شما نیامده اند را هم ترغیب کند که دوباره به سالن مراجعه کنند.

 

6- با سالن های همکار مشارکت داشته باشید

سالنهایی هستند که ممکن است تمامی خدمات شما را ارائه ندهند و خواهان مشارکت وگسترش روابط خود باشما باشند. این روش به نفع هر دو سالن می باشد.

سخن آخر اینکه سعی کنید با ارائه روش های خلاقانه و به روز بودن تاثیرات بیاد ماندنی روی مشتریان خود بگذارید.

اگر این مطلب خوب بود، خوشحال میشویم آن را با دوستان و آشنایانی که میخواهند آرایشگاه زنانه تاسیس کنند به اشتراک بگذارید.

 

تبلیغات آرایشگاه زنانهلباس فرم سالم زیبایی می تواند بهترین تبلیغ برای مشتریان باشد.

 

چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم؟

1-یکی از روش های تبلیغ برای سالن آرایشی شما، خودتان هستید. شما به عنوان مدیر سالن باید همیشه آراسته باشید. چهره و موهایتان همیشه مرتب باشد.

2- به کارکنانتان آموزش دهید که چگونه طبیعی افراد را به رزرو نوبت بعدی ترغیب کنند.

3- یکی از بهترین روش های تبلیغ اعتماد سازی است. از تجهیزات مدرن استفاده کنید. کیفیت محصولات خود را بالا ببرید.

4- اگر به دنبال راهکاری هستید تا به سوال چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم هستید می توانید در دوره ای از سال تخفیفات ویژه برای سالن زیبایی خود انجام دهید. یا میتوانید به مشتریان دائم خود تخفیف دهید

5- سعی کنید خدمات سالن زیبایی خود را افزایش دهید.

6- با مشتریان خود رابطه دوستانه برقرار کنید.

7- همراه با مد پیش روید.

 

تبلیغات موثر برای جذب مشتری

چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کینم؟ رابطه دوستانه با مشتری و کارکنان یکی از موثر ترین روش های تبلیغات است.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 8 Average: 4.3]

جولای 15, 2019
دسته بندی :
1
  1. پریا گفت:

    واقعا مطالب خوب و مفیدی بود تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
فروشگاه دوربین عکاسی در شیراز x بخوانید...