منوی سایت

چرا پکیج صدا می دهد؟

بازدیدها: 543

بررسی اینکه چرا پکیج صدا می دهد؟

چرا پکیج صدا می دهد؟ صدای تق تق پکیج چیست؟ صدای پمپ پکیج به چه علت است؟ علت صدای شرشر آب در پکیج بوتان چیست؟ علت صدای شرشر آب در پکیج ایران رادیاتور چیست؟ آیا با هواگیری پکیج صدای پکیج رفع میشود؟ چرا پکیج بوتان صدا می دهد؟ این ها رایج ترین سوالاتی است که افراد هنگام شنیدن صدا از پکیج از تعمیرکاران میپرسند. حال به همین دلیل لازم دانستیم که محتوای جامع در خصوص علت صدای پکیج تولید کنیم تا مشکل را را نیز حل کند.

چرا پکیج صدا می‌ دهد؟

پاسخ‌های متعددی برای اینکه چرا پکیج صدا می‌ دهد وجود دارد. اما در اینجا میخواهیم به سراغ راج ترین علت صدای زیاد پکیج بوتان، علت صدای تق تق پکیج ایران رادیاتور، گلدیران و دیگر برندها برویم.

اولین علت صدای زیاد پکیج :ناصاف بودن محل نصب پکیج

در جواب به اینکه چرا پکیج صدا می دهد باید بگوییم که ممکن است این مشکل ناشی از ناصاف بودن محل نصب پکیج باشد؛ و همچنین ممکن است قاب پکیج خم شده باشد و باعث چسبیدن به بدنه شود و سر و صدا ایجاد کند.

دومین علت صدای زیاد پکیج و علت صدای تق تق پکیج: خرابی سوپاپ‌ها

خرابی سوپاپ‌ها می‌تواند علت صدا دادن پکیج بوتان، ایران رادیاتور و دیگر برندها باشد. که حتما باید سالم بودن سوپاپ ها و اوررینگ ها توسط یک تعمیرکار حرفه ای چک شود.

علت صدای تق تق پکیج

 

خرابی فن پکیج، جواب به اینکه چرا پکیج صدا می دهد

خرابی فن پکیج از دیگر دلایل صدای زیاد پکیج است. در واقع فن وظیفه ی مکش هوای گرم و دودها را به سمت دودکش دارد و ممکن است به دلیل سنگینی و وجود ناخالصی در اثر دوده گذاری ها کثیف شده باشد که باید فن و پروانه را کاملا تمیز کنید و چک کنید که فن محکم در جای خودش قرار گرفته باشد.

چهارمین دلیل صدای زیاد پکیج و علت صدای تق تق پکیج: رسوب گرفتگی مبدل اصلی پکیج

یکی دیگر از شایع ترین دلایل صدا دادن پکیج و علت صدای تق تق پکیج بوتان، ایران رادیاتور و دیگر برندها، رسوب گرفتن مبدل است. برای رفع این مشکل باید مبدل پکیج را چک کنید و فشار ورودی و خروجی آب را اندازه بگیرید، در صورت وجود تفاوت باید به تعویض آن بپردازید و یا آن را رسوب زدایی کنید. توصیه می‌کنیم که حتما از یک متخصص مجرب و حرفه ای کمک بگیرید، تا از صدا دادن پکیج جلوگیری کنید.

عدم هواگیری پکیج، علت صدا دادن پکیج

یکی از خدماتی که قبل از شروع فصل سرما برای پکیج انجام می‌شود, هواگیری پکیج است. چرا که وجود هوا در پکیج مشکلات زیادی را ایجاد میکند که یکی از آن مشکلات این است که پکیج صدا می دهد. برای این کار نیاز است که آب مدار گرمایش با آچار هواگیری شود و سپس محلول های inhibitor یا additive را باید اضافه کنید.

ششمین علت صدای پکیج، کم فشار بودن آب ورودی پکیج 

 در برخی مواقع کم بودن فشار آب و بالا بودن شعله در پکیج می‌تواند علت صدا دادن پکیج باشد، مخصوصا برای آب گرم مصرفی این مشکل شایع تر است.

 

هفتمین علت صدای پکیج؛ از کار افتادن شیر اطمینان

 شیر اطمینا به پکیج گرمایشی این امکان را می‌دهد که به‌طور اتوماتیک روند هواگیری پکیج را انجام دهد. اگر این شیر دچار خرابی شود هوا به رادیاتورهای داخل خانه نفوذ پیدا کرده و صداهایی از پکیج شنیده می‌شود که آرامش شما را مختل خواهند ساخت.

علت صدای تق تق در پکیج چیست؟

علت صدای تق تق پکیج چیست؟ جواب به این سوال زیاد تفاون چندانی با پاسخ هایی که در بالا برای اینکه چرا پکیج صدا می دهد ندارد.  بهتر است پس از به وجود آمدن صدای تق تق در پکیج، علت را پیدا کرده با تعمیرکار پکیج درمیان بگذارید. البته اگر اهل کارهای فنی نیستید، می‌توانید با اعلام این موضوع که پکیج صدا می‌دهد، متخصص تعمیر پکیج را به منزل فرابخوانید تا خود او عیب یابی را به صورت دقیقی انجام دهد.

  • کم بودن فشار ورودی آب
  • سرد بودن آب ورودی
  • خراب شدن سوئیچ فشار
  • خرابی پمپ اصلی پکیج
  • خرابی شیر اطمینان و وجود هوای اضافی در پیکج
  • رسوب گرفتن مبدل
  • مشکل در لوله کشی رادیاتورها

علت صدای پکیج

 

علت صدای جیرینگ جیرینگ در پکیج چیست؟

علت صدای جیرینگ جیرینگ در پکیج چیست؟ وقتی پکیج صدا می‌دهد و شباهتی با صدای جیرینگ یا حتی بنگ داشته باشد، یعنی مشکل وجود بخار در لوله‌ها وجود دارد. این مشکل یعنی آب جریان یافته درون لوله‌ها به سمت رادیاتور، گرمای زیادی داشته و در نتیجه باعث شده تا آب بخار شود. این بخار در قسمتی از لوله‌ها گیر افتاده و در روند حرکت سیال مشکل ایجاد می‌کند.

علت صدای زیاد پکیج ایران رادیاتور، علت صدای زیاد پکیج بوتان و…

اگر مدتی از کارکرد دستگاه می گذرد و اکنون به دنبال علت زیاد شدن صدای پکیج ایران رادیاتور و بوتان و یا دیگر برندها هستید، مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم را بررسی کرده و هر کدام که علت صدای زیاد پکیج ایران رادیاتور، بوتان و… شما بودند را با توجه به راهکار ارائه شده برطرف نمایید.

علت صدای پمپ پکیج ایران رادیاتور، بوتان و سایر برندها

از اصلی ترین قطعات پکیج، میتوان به پمپ آب اشاره کرد. پمپ آب وظیفه گردش آب در مدار را برعهده دارد. اگر بخشی از پمپ دچار ایراد شده باشد، یا هوا و یا شئ کوچکی به واسطه آب بدان راه یافته و در داخل آن گیر کرده باشد، می تواند علت صدای پمپ پکیج ایران رادیاتور یا بوتان و یا دیگر برندها باشد. معمولا عیب یابی علت صدا دادن پکیج در اکثر موارد به صدای زیاد پمپ پکیج مربوط است. ممکن است ضربه گیرهای پمپ نیز از جای خود تکان خورده باشند که صدای پمپ پکیج را تشدید کرده اند.

علت صدای شرشر آب در پکیج بوتان

علت صدای شرشر آب در پکیج بوتان، علت صدای شرشر آب در رادیاتور و شنیدن صدای شر شر آب در رادیاتور چیست؟ جواب این ها فقط یک علت است آن هم وجود هوا در پکیج و رادیاتور است . پس برای هواگیری پکیج؛ قبل از رسیدن فصل سرما اقدام کنید.

مطالب مرتبط:

 

درج آگهی شما در پست علت صدای پکیج

اگر شما در حوزه تعمیر پکیج بوتان در شیراز ، تعمیر آبگرمکن بوتان در شیراز، سرویس پکیج ایران رادیاتور، رفع صدای پکیج، رفع صدای  تق تق پکیج در شیراز  فعالیت دارید؛ برای ثبت آگهی با شماره 09176000183تماس بگیرید.

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 3 Average: 5]

اکتبر 26, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
نصب پمپ آب در شیراز x بخوانید...