منوی سایت

پزشک هیپنوتیزم در شیراز

بازدیدها: 2643

پزشک هیپنوتیزم در شیراز

هیپنوتیزم چیست؟ قیمت هیپنوتیزم در شیراز چگونه است؟ کلاس هیپنوتیزم در شیراز وجود دارد؟ دکترای هیپنوتیزم را چگونه می‌توان گرفت؟ اینها و سوالاتی مشابه برای اکثر افرادی که بدنبال هیپنوتیزم در شیراز و پیدا کردن پزشک هیپنوتیزم در شیراز هستند پیش خواهد آمد.

با تیم سارجو در اینجا همراه شوید  تا نه تنها به پاسخ تمام این سوالات برسید، بلکه از هزینه هر جلسه هیپنوتیزم در شیراز و لیست تمامی پزشکان هیپنوتیزم در شیراز مثل هیپنوتیزم شیراز موللی نیز آگاه شوید. در سارجو بمانید.

لیست بهترین پزشک هیپنوتیزم در شیراز

در جدول زیر لیست معتبرترین مراکز و مطب پزشکان هیپنوتیزم در شیراز را به همراه آدرس و شماره تلفن پزشک هیپنوتیزم شیراز را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

لیست پزشک هیپنوتیزم در شیراز

 ردیف پزشک هیپنوتیزم در شیراز شماره تماس آدرس پزشک هیپنوتیزم در شیراز
 1 دکتر ندا معین

پزشک و هیپنوتیزم درمانگر

 07132309977
شیراز، خیابان ملاصدرا – کوچه 7 – ساختمان صبا – طبقه 2 – واحد یک
 2 مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی پرنیان 07136342343 شیراز، معالی آباد، روبروی دوستان، ساختمان قصر 1، طبقه 3، واحد 10
3 دکتر زهرا جعفری 07136383492  شیراز، معالی آباد، نبش خیابان بهاران، مجتمع اداری آرین، طبقه 7، واحد 4
4 دکتر رضا متقی 07136475010  شیراز، بلوار بعثت، پارک خلدبرین، مرکز توانبخشی روزانه سالمندان شیراز (کانون جهان دیدگان)
5 دکتر ساناز مومن 09174494251 شیراز، ابیوردی3 (بانک مرکزی ملت)، ساختمان آدینه، کوچه سمت چپ ساختمان آدینه (کوچه شماره 4)، سمت راست طبقه فوقانی آموزشگاه نقاشی فتوحی،  پلاک 87، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی کاوا

هیپنوتیزم چیست؟

در پاسخ به اینکه هیپنوتیزم چیست؟ باید گفت هيپنوتيزم يك پديده نرمال مغزي است. خواب طبيعي يك حالت مغزي است كه در آن كليه فعاليت هاي دروني اندام هاي بدن به صورت طبيعي صورت مي گيرد، اما مغز در يـك حالت  stand by قرار دارد. هیپنوتیزم یک روش روان درمانی است که با تغییر حالت هوشیاری و استفاده از سه مؤلفه تمرکز (جذبه)، انفکاک و تلقین‌پذیری مخاطب را  در شرایطی قرار می‌دهد که می‌توان فرآیند درمان هیپنوتیزمی را در مورد او بکار گرفت.

در این حالت خاص هوشیاری، جملات درمانگر یا پزشک هیپنوتیزم(تلقینات) در ذهن تحت آگاه و ناخودآگاه سوژه نفوذ کرده و در اعماق ذهن وی ثبت می شود. همین ویژگی، باعث تأثیر شگرف و پایداری درمان هیپنوتیزمی (هیپنوتراپی) می گردد.

 

هزینه هر جلسه هیپنوتیزم در شیراز چقدر است؟

 قیمت هیپنوتیزم توسط درمانگر نسبت به نوع و موضوع هیپنوز متفاوت است. در کل هزینه هر جلسه هیپنوتیزم در شیراز بسته به حرفه و تجربه درمانگر از 90.000 تا 250.0000 تومان می‌باشد.

کاربردهای هیپنوتیزم را می‌دانید؟

از مهم ترین کاربردهای هیپنو تیزم حوزه درمان استفاده از آن در پزشکی و روان درمانی و استفاده از روش های روان درمانی است، لازم به یادآوری است که کاربردهای هیپنوتیزم در پزشکی محدود به درمان بیماریها نبوده و شامل مواردی همچون بررسی های تشخیصی و یا امور دندانپزشکی هم میشوند. در این موارد از هیپنوتیزم جهت کمک به بیمار برای تحمل حالتهای ناگوار مربوطه استفاده میکنند. در زیر به برجسته ترین کاربردهای هیپنوتیزم اشاره خواهیم کرد:

  1. درمان اضطراب و استرس و ترسویی
  2. درمان لکنت زبان
  3. درمان بی خوابی
  4.   ترک  سیگار
  5. درمان افسردگی
  6. درمان پرخوری و کم خوری
  7. اختلال استرس پس ازحادثه
  8. تلقیناتی برای تمرکز مطالعه و اضطراب
  9. رها کردن احساس های سرکوب شده
  10. ترس های مربوط به دندان پزشکی
  11. درمان پرخاشگری، خشم و عصبانیت
  12. افزایش عزت نفس، افزایش عملکرد شخصی و عزت نفس
  13. از بین بردن موانع روانی برای زندگی شخصی و اجتماعی
  14.  تغییر عادت های بد و جایگزینی عادت های مثبت

 

برای انتخاب یک پزشک هیپنوتیزم چه نکاتی مد نظر است؟

  • برای انتخاب پزشک هیپنوتیزم  تحصیلات روانشناسی پزشک مربوطه بسیار مهم است و اینکه از تبحر لازم در روان درمانی برخوردار باشد.
  • یک دکتر هیپنوتیزم خوب باید تسلط بر تکنیک های مختلف هیپنوتیزم داشته باشد، بیش از 100 روش برای هیپنوتیزم کردن افراد وجود دارد و یک روش برای افراد مختلف مناسب نیست.
  • هیپنوتراپیست خوب باید از تجربه کافی برخوردار باشد.  اگر کسی به درستی آموزش دیده باشد حداقل به 5 سال تجربه درمانی نیاز دارد تا بتواند تسلط کافی به روش های مختلف هیپنوتیزم و اصول روان درمانی را پیدا کند.

 

انواع هیپنوتیزم

هیپنوتیزم درمانی می تواند به دو روش متفاوت صورت گیرد:

     1.دگر هیپنوتیزم درمانی

در این حالت، درمانگر پس از صحبت کردن با بیمار و ایجاد آمادگی ذهنی و روحی در او، در صورت نیاز بیمار به القای خلسه هیپنوتیزمی، او را به عمق مناسبی که برای برنامه درمانی اش مناسب باشد، می رساند و در این شرایط به هیپنوتیزم درمانی می پردازد.

    2. خود هیپنوتیزم درمانی

در این روش کافی است بیمار طی ۲ یا ۳ جلسه، طریقه استفاده از خود هیپنوتیزم و نحوه درمان و تلقین به خود را بیاموزد. پس از آن می تواند با روشی که یاد گرفته خودش را در خلسه هیپنوتیزمی قرار دهد و در این شرایط، به صورت ذهنی، متن تلقین را مرور کند و یا به نوار صوتی که پس از چند دقیقه سکوت متن تلقین را پخش می کند، گوش دهد. در این وضعیت، بیمار بدون نیاز به مراجعات مکرر به مطب پزشک و صرف قیمت هیپنوتیزم کمتر، خودش این برنامه درمانی را انجام می دهد.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 8 Average: 5]

آوریل 26, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
جراح بینی شیراز x بخوانید...