منوی سایت

پرنده فروشی شیراز

بازدیدها: 24071

پرنده فروشی شیراز

اگر جزء آن دسته افرادی هستید که به پرنده ها علاقه دارید و می‎‌خواهید آدرس پرنده فروشی شیراز نزدیک به خود را پیدا کنید و یا بدانید جمعه بازار پرنده فروشی کجاست؟ پیشنهاد میکنم در سارجو بمانید و ادامه این محتوا را از دست ندهید، چرا که ما به معرفی تمام پرنده فروشی های شیراز مثل پرنده فروشی چهار راه زند شیراز،پرنده فروشی صحرا شیراز و…  پرداخته ایم تا شما را برای خرید و یا فروش پرندگان زینتی شیراز و یا هر نوع پرنده دیگری کمک کرده باشیم. با ما همراه شوید.

معرفی چند پرنده فروشی شیراز

  • پرنده فروشی صحرا شیراز

پرنده فروشی صحرا شیراز مشاوره در خرید و فروش و نگهداری انواع پرندگان می‌باشد.

آدرس پرنده فروشی صحرا شیراز: شیراز، میدان فخرآباد

تلفن تماس پرنده فروشی صحرا شیراز: 09175656010

 

  • پرنده فروشی چهار راه مشیر شیراز

پرنده فروشی چهار راه مشیر شیراز در چهارراه مشیر و کوچه معروف به مرغی ها (زغالی ها) در شیراز بازار پررونقی دارد.  برعکس نام این کوچه (زغالی ها) در چهار راه مشیر فقط یک مغازه زغال فروشی در آن دیده می‌شود. آنچه به چشم می‌آید خروس، بلدرچین، مرغ، کبوتر، مرغ عشق، قناری و تازگی‌ها موش، سگ نیز به آن اضافه‌شده است.

  • جمعه بازار پرنده شیراز

در شیراز بازاری وجود دارد که جمعه ها همه نوع پرنده برای فروش با قیمت نسبتا مناسب وجود دارد،  جمعه بازار شیراز كه به بازار مستعمل فروشان (شیطون) شهرت دارد با قدمتی 60 ساله  به جمعه بازار پرنده شیراز مشهور است. البته پرندگانی كه برای فروش به این محل می آورند شرایط خوبی ندارند و از مقوا برای سایبان قفس ها استفاده شده است. جمعه بازار پرنده شیراز امروزه توسط شهرداری به جاده كمربندی در جنوب شهر به منطقه ای به نام كوشك میدان منتقل شده است.

 

 

 معرفی پرنده فروشی های شیراز

در جدول زیر لیست چندی از پرنده فروشی های شیراز را به همراه آدرس و شماره تلفن برایتان گردآوری کرده‌ایم.

پرنده فروشی شیراز

ردیف نام پرنده فروشی در شیراز آدرس پرنده فروشی در شیراز شماره تماس
1 پرنده سرای ققنوس شیراز شیراز، بلوار فضیلت، خیابان شاهیجان غربی 09031823661
2 پرنده فروشی شیراز شیراز، بزرگراه آزادگان – بعد از خلیج فارس – مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی داخل ساختمان – طبقه همکف – پلاک 50 09194242912
3 مجتمع پرندگان خانه طوطی شیراز شیراز چهارراه زندان به سمت عادل آباد بلوار تندگویان بعد از کوچه 2
4 مجموعه پرندگان ققنوس شیراز،  بلوار امیرکبیر/بلوار شهید گرجی(ایمان جنوبی)/خیابان دلیران تنگستان2 09171075587
5 پرنده سرای ارغوان شیراز، بلوار سرداران، بلوار پروین اعتصامی، نزدیک بوستان ارغوان 09177028066
6 پرنده سرای سید شیراز، بلوار مدرس، خیابان جانبازان(پدونک)، خیابان شهید بنیانی، بیست متری پنجم
7 دنیای قفس شیراز شیراز، بلوار مدرس، خیابان جانبازان(پدونک)، خیابان شهید بنیانی، بیست متری پنجم 07137366433
8 پرنده فروشی قیصر شیراز، دروازه اصفهان، کوچه چاپارخانه، سرای اردکانیها 07132244894
9 پرنده فروشی برادران طهماسبی شیراز، بلوار مدرس، روبه روی نیروگاه برق، خیابان شهید کلانتری، نبش کوچه27 09390069579
10 پرنده فروشی پرنده شیراز شیراز

 

فروش پرندگان زینتی شیراز

برای اینکه با خیالی آسوده پرنده زینتی خود را از پرنده فروشی شیراز انتخاب و خریداری کنید و در زمان خرید از سلامتی پرنده اطمینان کامل داشته باشید، می توانید با افراد متخصص و دامپزشکان حرفه ای در این زمینه مشورت کنید. برای خرید و یا فروش پرندگان زینتی شیراز چند سایت معتبر نیز وجود دارد که کار خرید و یا فروش پرندگان زینتی شیراز را برایتان راحت کرده است.

  1. https://amazonzoo.ir/
  2. https://charpa.ir/

پرنده های قابل فروش در پرنده فروشی شیراز

متأسفانه در پرنده فروشی‌های شیراز انواع و اقسام پرنده‌ها یافت می‌شود. پرنده‌هایی که بعضی از آن‌ها باید در طبیعت رها باشند و زیستگاه این پرنده‌ها در کوه‌ها و دشت‌های فراخ است و زندانی کردن این پرندگان وحشی در قفسی آهنی خارج از دایره انصاف است، چون اصولاً آن‌ها پرندگان اهلی نیستند. هر چند انسان‌ها آن‌ها را می‌خرند و دست آموز می‌کنند.

پرنده‌های قابل فروش شامل پرنده‌های زینتی است؛ بلبل، قناری، فنچ و … ولی همه پرندگان وحشی که صید می‌شوند مثل چکاوک، کبک، سهره، زاغ و سار و… خرید و فروش آن‌ها بر اساس قانون، غیرمجاز می‌باشد چرا که براساس توافق‌نامه‌های بین‌المللی، هر شکلی از نقل و انتقال یا خرید و فروش پرندگان شکاری ممنوع است و این کار، جرم به حساب می‌آید. بنابراین اگر در یک مغازه پرنده‌فروشی شیراز، موردی از پرنده‌های وحشی و شکاری دیدید، مطمئن باشید کارشان جرم است. فردی که اقدام به فروش این پرنده‌ها بکند، متخلف است و با او برخورد قانونی می‌شود، حتی اگر فردی هم از این مغازه‌ها، پرنده‌ای وحشی بخرد، او هم خطاکار است و شریک جرم محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط و پربازدید:

سخن آخر

تیم سارجو در اینجا بر آن شد تا شما را با پرنده فروشی شیراز بیشتر آشنا کند، اگر شما هم در زمینه فروش پرنده زینتی شیراز و یا خرید و فروش هر نوع پرنده مجاز در شیراز فعالیت دارید و خواهان بیشتر دیده شدن خود هستید بی درنگ برای اضافه شدن به این پست پریازدید و درج آگهی در بانک مشاغل سارجو با شماره 09177093591 تماس حاصل نمایید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 90 Average: 4.8]

می 22, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
مراکز خرید و فروش کنسول بازی شیراز x بخوانید...