//for parto
ثبت مکان

محصولات پت شاپ شیراز

درمانگاه و کلینیک شیراز / معالی آباد

خدمات ارایشی و بهداشتی

در بعضی از پت شاپ ها خدماتی مثل شست و شوی حیوانات خانگی و گرفتن ناخن و کوتاهی یاآرایش مو انجام میشود.این موضوع باعث شده این مراکز بتوانند مشتریان بیشتری به دلیل تنوع و تمکیل بودن خدمات به سمتخود بکشانند.

خدمات مشاوره و راهنمایی توسط دامپزشک

جالب است بدانید در برخی از فروشگاه های مدرن دامپزشک هایی مشغول به کار هستند.صاحبان حیوانات خانگی میتوانند در زمینه تغذیه و انتخاب غذای مناسب شرایط نگهداری و دیگر مسائلمربوطه از آن ها مشورت بگیرند.

نگهداری از حیوانات خانگی شما

در سال های اخیر خدمات نوین و جالب تری نیز به پت شاپ ها اضافه شده است.از مهم ترین آنها میتوان به نگهداری ساعتی و روزانه از حیوانات خانگی شما نام برد.تعداد محدودی نیز به تازگی شروع ارائه خدماتی مثل داگ واکر (Dog Walking) را ارائه میدهند.

محصولات پت شاپ

شاید شما امکان نگهداری از سگ و گربه را نداشته باشید یا علاقه به نگهداری حیوانات دیگری باشید.عده زیادی علاقه به پرندگان ، جوندگان و یا گونه های خاص دارند.پیدا کردن غذای مناسب برای این حیوانات دشوار است اما پت شاپ ها محصولات متنوعی برای شما فراهم میکنند.غذای خشک ، شیر خشک ، خوراکی های تشویقی ، خوراکی های تربیتی ، غذای مخصوص حیوانات بیماریا حساس ، مکمل های تقویتی و انواع مختلف غذاهای حیوانات خانگی.همچنین انواع اسباب بازی ، ظروف غذا ، قفس ، باکس ، لوازم بهداشتی مثل لیف ، شامپو ، قلاده ، پوزه بندجای خواب و تشک ، وسایل حمل و مسافرت نیز موجود در پت شاپ ها میباشد.

آدرس مکان

آدرس: انتهای معالی اباد، میدان احسان، بلوار پرستار، داخل حیاط دکل مخابرات است، کوی وحدت، نبش کوچه 3

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
محصولات پت شاپ شیراز
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07136241084
07136234382


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!