منوی سایت

پاساژ های خیابان عفیف آباد شیراز

بازدیدها: 4402

پاساژ های خیابان عفیف آباد شیراز

اگر به دنبال پاساژ های خیابان عفیف آباد شیراز هستید، در ادامه با این مقاله از سارجو همراه شوید. به معرفی مجتمع های تجاری خیابان عفیف آباد شیراز میپردازیم.

 

مجتمع تجاری ستاره فارس در خیابان عفیف آباد شیراز

پاساژ های خیابان عفیف آباد شیراز | مجتمع تجاری ستاره فارس

 

مجتمع تجاری ستاره فارس یکی از مراکز خرید شیک و لوکس در شمال شهر است. این مجتمع در ۹ طبقه تاسیس شده است. بیشتر اجناس آن از مناطق آزاد کشور تأمین می‌شود. ۳ طبقه این مجتمع به پارکینگ عمومی اختصاص داده شده و در ۶ طبقه دیگر انواع مختلف کالاها عرضه می‌شود. از پوشاک زنانه و مردانه گرفته تا تلفن همراه و لوازم آرایشی و بهداشتی.

در فست فود ستاره فارس این مجموعه انواع غذاهای آسیایی، مکزیکی، چینی، هندی، کنتاکی، پیتزا و ساندویچ عرضه می‌شود. در ضمن در این مرکز خرید کافی‌شاپ هم ایجاد شده است.

مجتمع تجاری حافظ در خیابان عفیف آباد شیراز

مجتمع تجاری حافظ یکی از مراکز نه چندان بزرگ شیراز است که در دو طبقه ساخته شده است. این مجتمع دارای ۵۷ فروشگاه و ۱۸ واحد تجاری است. از امکانات این مرکز خرید می‌توان به آسانسور، پله برقی، پارکینگ اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، سیستم اعلام حریق و… اشاره کرد. یکی دیگر از مزایای این مرکز خریدنزدیکی به بافت تاریخی و اماکن دیدنی شهر است. ساخت مجتمع تجاری حافظ در سال 1367 در شیراز آغاز و در سال1377 به پایان رسید.

مجتمع تجاری حافظ در یکی از معروف ترین خیابان های شهر شیراز یعنی خیابان عفیف آباد قرار گرفته و نزدیکی آن به جاذبه های تاریخی شهر آن را مورد توجه مسافران نیز قرار داده است.

مجتمع تجاری سپهر خیابان عفیف آباد شیراز

مرکز خرید سپهر هم بیشتر مختص پوشاک است. اما علاوه بر این لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و اسباب‌بازی با برندهای مطرح عرضه می‌شود. این بازار نما و دکور زیبا و متفاوتی دارد و می‌توانید نمای زیبا و منحصر‌به‌فردی از باغ عفیف‌آباد را نیز از مجتمع تجاری اداری سپهر مشاهده کنید. فروشگاه‌های این مرکز تجاری غالبا در زمینه پوشاک، کیف و کفش، ساعت و عینک، عطر و ادکلن، شال و روسری، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی، زیورآلات و بدلیجات، تجهیزات موبایل و لوازم جانبی و … فعالیت می کنند.

 

مجتمع تجاری سعدی خیابان عفیف آباد شیراز

پاساژ های خیابان عفیف آباد شیراز | مجتمع تجاری سعدی شیراز

 

مجتمع تجاری اداری سعدی عفیف آباد شیراز در زمینی به وسعت بیش از 52000 متر مربع در یکی از بهترین محله های شیراز قرار گرفته است. این مجتمع دارای 5 طبقه تجاری شامل 266 واحد تجاری، 1 طبقه فودکورت لوکس با گنجایش تقریبی 500 نفر و سالن آمفی تئاتر با گنجایش بالغ بر 200 نفر، 1 طبقه شهر بازی با 3400 مترمربع، رستوران بام سعدی در پشت بام مجتمع که با منظره پانورامای 360 درجه با رستوران های مدرن و سنتی پذیرای شهروندان گرامی می باشد.

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

ژانویه 21, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
بهترین رمان های جهان x بخوانید...