منوی سایت

هایلایت مو در شیراز

بازدیدها: 592

هایلایت مو در شیراز

برای هایلایت مو در شیراز به کدام آرایشگاه بروم؟ قیمت هایلایت مو در شیراز و قیمت رنگ و مش در شیراز با شهرهای دیگر تفاوت دارد؟ بهترین رنگ مو کار در شیراز را در کدام آرایشگاه پیدا کنم؟ اینها و سوالاتی مشابه برای شما به فکر هایلایت مو در شیراز هستید پیش خواهد آمد. پاسخ تمام اینها را تیم سارجو در محتوای هایلایت مو در شیراز به شما داده است. حتما در سارجو بمانید و تا انتها خواننده این محتوا باشید.

معرفی بهترین آرایشگاه رنگ و هایلایت مو در شیراز

در جدول زیر لیست برترین مراکز هایلایت مو در شیراز که دارای بهترین رنگ مو کار در شیراز نیز هستند را به همراه آدرس و شماره برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم، تا برای هایلایت در شیراز و یا اطلاع از قیمت آمبره مو در شیراز، قیمت رنگ و مش در شیراز و قیمت هایلایت مو در شیراز براحتی با آنها تماس بگیرید.

لیست مراکز رنگ و هایلایت در شیراز

نام بهترین آرایشگاه هایلایت مو شیراز آدرس بهترین آرایشگاه هایلایت مو در شیراز شماره تماس
سالن زیبایی مریم فضلی شیراز شیراز- فلکه گاز، نبش کوچه ۱۵، ساختمان بیلیارد، طبقه سوم 09917338400
سالن زیبایی کالیپسن شیراز شیراز- ابتدای خیابان عفیف آباد، طبقه فوقانی بانک سپه، ساختمان صبا طبقه دوم 09338498808
مرکز تخصصی رنگ مو سارا میرزایی شیراز- خیابان قدوسی غربی 09360314121
سالن زیبایی و عروس نازنین امیدوار شیراز- خیابان  ولیعصر قصردشت، نبش کوچه 18 09177474917
سالن زیبایی آذین مهر شیراز شیراز-  بلوار سفیر شمالی، نبش کوچه 21 09364855455
سالن زیبایی و تخصصی جانا شیراز- روبروی خیابان دوستان، ساختمان قصر ۱ طبقه ۱ واحد ۱ 09393048715
خدمات رنگ آرامیس شیراز شیراز- پل معالی آباد، مجتمع آفتاب، اداری ۲، واحد ۵۰۸ 09395779424
سالن زیبایی پریناز شیراز شیراز- خیابان قصرالدشت، خیابان فلسطین، نبش خیابان حکیمی، روبروی بانک تجارت 07132351203
سالن زیبایی سعیده سبوکی شیراز- خیابان عفیف آباد، روبروی کوچه ۱۸، ساختمان ال سید، جنب رستوران لوتینو، طبقه ۲، واحد ۲۳ 09368986186
سالن زیبایی لیالی شیراز شیراز-  فلکه سنگی ، ابتدای بلوار بعثت ، نبش کوچه 29 09164087663
سالن زیبایی رز گلد شیراز شیراز- خیابان معالی آباد – بین گلها و خلبانان – آفتاب کوچک طبقه دوم واحد ۲۰۲ 09332182499
سالن زیبایی شادن شیراز شیراز- جنب استخر انقلاب، نبش ابیوردی 2، کوچه 2، ساختمان نسیم امید، طبقه 4 09173075512
سالن زیبایی آی نور شیراز- رحمت آباد، کوچه ۳۷، ساختمان پردیس، طبقه ۳،واحد ۵ 09013076108
سالن زیبایی ملیسا شیراز شیراز- خیابان شهید آقایی- ساختمان ایده آل-طبقه دوم-واحد ۲ 09389703047
سالن زیبایی خانه بافت شیراز شیراز- بلوار دانشجو – جنب فست فود ارم 07132295929

 

قیمت هایلایت مو در شیراز

قیمت هایلایت مو در شیراز بسیار به نوع رنگ و متد رنگ کردن  و البته حجم و کوتاهی یا بلندی موهایتان بستگی دارد، اما این را به اطمینان می توان گفت که آرایشگاه های رنگ مو در شیراز به مشتریان ثابت خود تحفیف خوبی می‌دهند. برای اطلاع از قیمت آمبره مو در شیراز و یا قیمت هایلایت مو در شیراز و حتی قیمت رنگ و مش در شیراز را با تماس با مراکز و آرایشگاه معتبر که در جدول بالا ذکر کردیم تماس حاصل کنید.

 

 

مطالب مرتبط و پربازدید:

هایلایت مو چیست؟

هایلایت مو در حقیقت یک سری از رنگ موهایی است که قدرت روشن کنندگی خیلی خوبی دارند و اگر هوشمندانه آنها را به کار ببرید، می توانید موها را به راحتی و بدون رفله های مزاحم 3 الی 4 پایه روشن نماییید یا اینکه در موهای بلوند, توسط آنها مش های زیبایی درآورید. در هایلایت بخش هایی از مو نسبت به رنگ پایه روشن تر رنگ آمیزی می شوند. هدف اصلی افزودن هایلایت روشن کردن بخشی از مو و افزودن بعد و رنگ به آن است.

 

مراقبت های بعد از هایلایت مو در شیراز را می‌دانید؟

بعد از هایلایت مو دیگر نمی‌توانید بیخیال موهایتان شوید و فقط از زیباییش لذت ببرید، باید یک سری کارها را انجام دهید تا هم بخاطر استفاده از مواد شیمیایی موهایتان شکننده و آسیب دیده نشود و هم عمر هایلایت مویتان را افزایش دهید

  1.  حداقل هر یک ماه یکبار از ماسک موهای مخصوص موهای آسیب دیده و هایلایت شده استفاده کنید. کافیست در داخل حمام، پس از شستن موها، مقدار مناسبی از ماسک را به همه قسمتهای مو بزنید، سپس با شانه دندانه درشت، کاملا آن را روی موها پخش کنید و پس از پانزده دقیقه آبکشی کنید.
  2. سعی کنید که استفاده مداوم از اتوی مو و سشوار را کاهش دهید. گرمای حاصل از ابزار حالت دهنده ی مو سبب از بین رفتن رنگ مو و کاهش طول عمر آن میشود. تا جای ممکن از استفاده از این وسایل خودداری کنید اما زمانیکه مجبور به اینکار شدید مطمئن باشید که قبل از آنها از سروم مو استفاده کرده اید. همچنین برای دوش گرفتن سعی کنید از آب ولرم استفاده نمایید.
  3.  موهای خود را از تابش مستقیم آفتاب دور نگهدارید.آفتاب، موها را خشک می کند و باعث شکنندگی بیشتر بافت مو می شود.در هنگام مواجهه با آفتاب، از ماسک موهای بدون نیاز به آبکشی دارای فیلتر ضدآفتاب استفاده کنید.
  4. شستن کمتر موها با شامپو به ماندگاری بیشتر هایلایت کمک زیادی می کند. برای این منظور بهتر است به جای شستن موها با شامپو هر روز، بصورت یک روز در میان از شامپوهای مخصوص موهای خشک نیز استفاده کنید.

 

سخن آخر

تیم سارجو در اینجا بر آن شد تا شما را با هایلایت در شیراز و مراکز و آرایشگاه های ارائه دهنده هایلایت در شیراز و رنگ و مش در شیراز بیشتر آشنا کند، اگر شما خواننده عزیز هم در زمینه هریک ازهنرهای زیبایی دارای مهارت و هنری قابل ارائه هستید، برای معرفی خود به دیگر همشهری‌هایی که بدنبال این هنر شما هستند بی‌درنگ با شماره 09177093591 تماس حاصل کنید و در بانک مشاغل سارجو خود را ثبت و به دیگران بیشتر معرفی کنید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 6 Average: 5]

مارس 27, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
طرز تهیه انواع ماسک صورت خانگی x بخوانید...