منوی سایت

هایلار شیراز

بازدیدها: 6088

هایلار شیراز

اگر شما هم از طرفدران ساندویچ سرد شیراز مثل هایلار هستید و می‌خواهید هایلار شیراز را پیدا کنید و بدانید در کجاهای شیراز شعبه دارد و هایلار فست فود شیراز که این قدر معروف است از چه تشکیل شده است  و یا بدنبال سفارش هایلار شیراز هستید، با ادامه این محتوا از سارجو که به معرفی شعبه های هایلار شیراز مثل ساندویچ هایلار ستارخان شیراز پرداخته است .همراه شوید.

 فست فود هایلار شیراز

فست فود هایلار شیراز یه ساندویچی خیلی کوچک در شیراز است که شعبه مرکزی در نزدیکی میدان دانشجو و ابتدای خیابان چمران واقع شده است . در قسمت داخل جای دو میز و پیاده رو نیز ۴ میز جا می شود . فضای داخل این هایلار فست فود شیراز که تنگ و کوچک است  و بیرون نیز از محوطه سازی یافضای سبزی برخوردار نیست ، با این وجود معمولا پر مشتری است و بیشتر به صورت بیرون بری از آنجا خرید می کنند.

 

شعب فست فود هایلار شیراز

  • شعبه مرکزی فست فود هایلار شیراز:

آدرس: شیراز، میدان دانشجو، ایتدای بلوار چمران

شماره تماس: 07136286252 – 07136265985

  • شعبه ستارخان فست فود هایلار شیراز:

آدرس: شیراز، بلوار ستارخان، نبش کوچه20

شماره تماس: 07136286252

شایان ذکر است که فست فود هایلار شیراز فقط دو شعبه در شهر شیراز دارد.

ساندویچ هایلار چه ساندویچی است؟

ساندویج هایلار از انواع ژامبون تهیه می‌شود که با اضافه کردن پنیر و مخلفاتی مثل گوجه و… انواع مختلفی را در برمی‌گیرد و در فست فود هایلار شیراز هم به صورت سرد و هم بصورت گرم سرو می‌شود.

سفارش هایلار شیراز

برای سفارش انواع ساندویچ سرد و گرم از فست فود هایلار شیراز کافی است با شماره های بالا که شعب فست فود هایلار شیراز هستند تماس گرفته و ساندویچ سرد یا گرم خود را سفارش دهید، ارسال رایگان برای بعضی مناطق شیراز نیز وجود دارد.

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 68 Average: 4.9]

ژوئن 17, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
کبابی شیراز x بخوانید...