//for parto
ثبت مکان

مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس

خرید شیراز / معالی آباد

نگین معالی اباد شیراز

مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس با مساحتی معادل 7000 متر مربع در شیراز بلوار پرستار ( کوی وحدت معالی آباد ) و رو به روی بیمارستان بعثت واقع شده است. دارای سه طبق تجاری است که در طبقه منفی یک آن هایپر بزرگ سروش و کافی شاپ قرار دارد. در طبقه چهارم سالن بیلیارد، سالن بولینگ، شهر بازی کودکان و فود کورت قرار دارد. مجتمع دارای پارکینگ طبقاتی است . سالن سینما نیز در مجتمع وجود دارد که هنوز افتتاح نشده است. سالن بدن سازی از امکانات دیگر این مجتمع می باشد. برای دسترسی به این مجتمع می توان با مترو به ایستگاه میدان احسان رسید که از این میدان تا مجتمع چند دقیقه پیاده روی بیشتر نیست .لازم به ذکر است که مجتمع دو نبش می باشد که ورودی پارکینگ آن در خیابان فرشته قرار دارد.پارکینگ این مجتمع ظرفیت 1000 خودرو را دارا می باشد.

نگین معالی اباد شیراز


مجتمع نگین معالی اباد شیراز از شنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 12 شب باز می باشد. این مجتمع تجاری، خدماتی جزو مجتمع های لوکس و گران قیمت شیراز به حساب می آید. در این مجتمع می توانید انواع و اقسام پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، سیسمونی نوزاد و انواع برند ها، اکسسوری، عطر و … را پیدا کنید.
این مجتمع دارای شهر بازی هم می باشد و می توانید بعد از خرید در این مجتمع تفریح کنید. رستوران ها و فست فودهایی هم در این مجتمع هستند که می توانند برای شام انتخاب مناسبی باشند.

آدرس مکان

آدرس: معالی آباد، مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس

این گزینه به شما مسیر رفتن به این مکان را نیز بروی نقشه نمایش می دهد.
نمایش این مکان بروی نقشه
این گزینه بصورت معمولی مکان را بروی نقشه گوگل مپ نمایش می دهد.
نظرات بازدید کنندگان

نظری برای این مکان فرستاده نشده است.
برای ارسال نظر برای پست لطفا از طریف اپلیکیشن سارجو اقدام کنید.
مجتمع تجاری تفریحی نگین فارس
سایر مشخصات
شهر:
فارس / شیراز
شماره تماس این مکان

07116351066
07116358366
07116351356


برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود اینجا کلیک کنید!