منوی سایت

نوروفیدبک در شیراز

بازدیدها: 455

نوروفیدبک در شیراز

شما شیرازی عزیز چقدر از نوروفیدبک در شیراز اطلاع دارید؟ نوروفیدبک چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر دوست دارید هرچه بیشتر از نوروفیدبک و بیوفیدبک بدانید و جواب سوالات خود در مورد نوروفیدبک را بگیرید، بعلاوه بهترین مرکز نوروفیدبک در شیراز را بشناسید با ادامه این محتوا از تیم سارجو همراه شوید که آموزش نوروفیدبک در شیراز را نیز برایتان گفته ایم.

معرفی بهترین مراکز نوروفیدبک شیراز

در جدول زیر به معرفی بهترین مراکز نوروفیدبک و بیوفیدبک در شیراز پرداخته‌ایم تا شما شیرازی عزیز برای مراجعه به مراکز نوروفیدبک شیراز سردرگم نشوید.

بهترین مرکز نوروفیدبک شیراز

ردیف نام مراکز نوروفیدبک شیراز آدرس مراکز تخصصی نوروفیدبک و بیوفیدبک در شیراز شماره تماس
1 مرکز تخصصی نوروفیدبک و بیوفیدبک و تحریک
الکتریکی مغز (TDCS)، بیات
شیراز، ملاصدرا، کوچه 4، مجتمع سبحان، طبقه 3، واحد 6. 07136472719
09173511435
09380578025
2 مرکز تخصصی نوروفیدبک و بیوفیدبک
روان شناختی رستاک
شیراز، چهارراه ستارخان، ساختمان خضراء 2، طبقه 5، واحد 54. 07136343087
09376038028
3 مرکز تخصصی نوروفیدبک و کاردرمانی
شیراز
شیراز_میدان قصرالدشت(مترو)_انتهای کوچه99قصرالدشت (مقربی)_فرعی راست ابتدای کوچه 34 وکلا(ایمان شمالی/همت شمالی) 07136308341
09392024636

نوروفیدبک شیراز چیست؟

در نوروفیدبک شما در مقابل یک مانیتور می نشینید و الکترودی که روی سر شما قرار دارد امواج مغزی شما را دریافت و به کامپیوتر هدایت می‌کند. حالا شما با دیدن امواج مغزی خود روی صفحه مانیتور می‌توانید به تنظیم و کنترل آنها بپردازید و در تمام این مراحل درمانگر در کنار شما نشسته و به شما یاد می دهد که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

نحوه کارکرد نوروفیدبک را می‌دانید؟

آموزش مستقیم مغز برای حفظ آرامش و تمرکز بیشتر بدون دارو است. در طول ۳۰ سال گذشته، بسیاری از پزشکان اثربخشی این روند طبیعی و غیر تهاجمی را برای درمان بسیاری موراد گزارش کرده اند. در آموزش نوروفیدبک از پروتکل‏ هایی استفاده می ‏شود که بتوانند مغز را در تقویت امواج ضعیف بتا و سرکوب امواج قوی تتا آموزش دهند. در این افراد گاهی افزایش High beta نیز دیده می‏ شود.

جلسات درمان با نوروفیدبک

جلسات درمان نوروفیدبک در شیراز در پارتیشن‌های مجزا و در محیطی آرام تشکیل می‌شود. درمانگر و مراجع در کنار هم، روی دو صندلی راحت و پشت میز می‌نشینند. در جلوی هر کدام یک مانیتور قرار دارد که تصاویر مختلفی را نشان می‌دهند. یک الکترود روی پوست سر و دو الکترود روی دو گوش و با کمک یک چسب مخصوص نصب می‌شوند تا امواج مغزی را دریافت و به کامپیوتر منتقل کنند. در مانیتور مقابل درمانگر امواج به‌ صورت خام و همینطور ستون‌های رنگی دیده می‌شوند، در حالیکه کودک در مانیتور خود امواج را به شکل یک بازی یا فیلم مشاهده می‌کند.

مطالب مرتبط و پربازدید:

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 4 Average: 5]

نوامبر 29, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
علت مرگ در خواب x بخوانید...