منوی سایت

نمایندگی شاتل در شیراز

بازدیدها: 6358

نمایندگی شاتل در شیراز

برای پیدا کردن نمایندگی شاتل در شیراز، اطلاع از شماره چهاررقمی شاتل و یا مدارک لازم برای ثبت نام اینترنت شاتل در سارجو بمانید و با ما همراه شوید تا علاوه بر اطلاع از نمایندگی شاتل در شیراز با نحوه ثبت نام شاتل و نحوه تخلیه اینترنت شاتل نیز آشنا شوید. در ادامه این مقاله شما با اینترنت شاتل و نمایندگی شاتل در شیراز بطور کامل آشنا خواهید شد.

نمایندگی شاتل در شیراز را چطور پیدا کنیم؟

نمایندگی شاتل در شیراز را در جدول زیر به همراه آدرس و شماره تلفن نمایندگی براحتی پیدا کنید.

نمایندگی شاتل در شیراز

نام شهر شیراز
دفتر نمایندگی شاتل  آرانیک فارس
مدیر عامل نمایندگی شاتل پیمان همایون
تلفن سراسری فروش و پشتیبانی فنی ۹۱۰۰۰۰۰۰(۰۷۱)
نمابر نمایندگی شاتل ۹۱۰۰۰۰۰۳(۰۷۱)
ایمیل فروش sales[at]shatel[dot]ir
ایمیل فنی cs[at]shatel[dot]ir
تلفن ثابت مشترکین شاتل ۳۶۴۷۶۶۱۱(۰۷۱)
تلفن راهکار­های سازمانی و پهنای­ باند ۹۱۰۰۰۹۹۹(۰۷۱)
آدرس امور مشترکین دفتر نمایندگی شاتل شیراز، خیابان قصردشت، مقابل خیابان عفیف‌آباد، جنب بانک ملی، طبقه سوم
کدپستی امور مشترکین دفتر نمایندگی شاتل ۷۱۹۳۶۷۹۵۱۹
ساعت کاری نمایندگی شاتل در شیراز ساعت مراجعه حضوری مشترکین: ۸ تا ۲۰ (روزهای کاری)

پاسخگویی تلفنی فروش و پشتیبانی فنی: ۲۴ ساعته

 

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنت شاتل

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنت شاتل، برای ثبت نام اینترنت شاتل شما باید آدرس و شماره تلفن ثابت خود را در سایت وارد کرده و با بارگذاری کارت ملی خود و اضافه کردن شماره موبایل و کدپستی (کد پستی محل سکونت تان را می بایست بصورت کامل و با ۱۰ رقم وارد کنید) و انتخاب بسته و حجم مدنظر اقدام به ثبت نام شاتل و دریافت اینترنت شاتل نمایید.

 

شماره تماس با پشتیبانی شاتل

با شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل و مشکلات خود را با کارشناسان شاتل مطرح کنید. شماره چهاررقمی شاتل جهت ارتباط فعلا وجود ندارد و تماس با شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰ به پشتیبانان شاتل وصل خواهید شد.

همچنین اگر برای خرید یکی از سرویس‌های اینترنت پرسرعت +ADSL2، نماوا، شاتل‌تاک، شاتل‌موبایل، سرویس‌های دیتا سنتر، پهنای باند، تخلیه اینترنت شاتل یا سایر خدمات شاتل، پرسشی در ذهن دارید یا مایل‌اید با واحدهای پشتیبانی فنی، SOC، صدای مشتری، روابط عمومی همین حالا می‌توانید با تماس با شاتل خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

تلفن ثابت شاتل برای تماس شما مشترکین گرامی نیز موجود است که بوسیله تماس با شماره ۳۶۴۷۶۶۱۱(۰۷۱) به نمایندگی شاتل در شیراز متصل شوید.

 

اینترنت شاتل

ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 و خدمات تکمیلی آن، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های گروه شرکت‌های شاتل محسوب می‌شود. شاتل با سرمایه‌گذاری قابل توجه بر روی آخرین تجهیزات دست‌رسی به اینترنت پرسرعت +ADSL2 و بهره‌گیری از کارکنان و متخصصان زبده، هم‌اکنون خدمات خود را در این حوزه در طیف گسترده‌ای به کاربران ارایه می‌کند.گروه شرکت‌های شاتل، هم‌اکنون خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 را به بیش از سه میلیون نفر از کاربران خانگی و سازمان‌ها و موسسات در قالب بیش از هشتصد هزار سرویس اینترنت پرسرعت ارایه می‌کند.

 

از شاتل موبایل چه می‌دانید؟

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل، «عضو جدید» خانواده بزرگ شاتل است. شاتل موبایل در تاریخ 11 شهریور 96 به‌عنوان نخستین اپراتور مجازی نوع اول تلفن همراه کشور (Full MVNO) و تنها شش ماه پس از صدور پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وارد بازار ارتباطات کشور شده است.

عرضه سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل به بازار، آغاز یک «تغییر بزرگ و ادامه دار» برای خانواده شاتل و با هدف تبدیل شدن به یک بازیگر چهار وجهی در بازار ارتباطات ایران خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر به نمایندگی شاتل در شیراز مراجعه کنید تا از این از این امکانات و خدمات شاتل بهره مند شوید.

 

خدمات شاتل‌تاک چیست؟

شاتل، خدمات تلفن خود را در سراسر کشور و همچنین شهر شیراز ارائه می‌کند. شما می‌توانید بسته به نیازها و موقعیت مکانی خود از راهکارهای ویژه خدمات تلفن  شاتل برای مکالمه تلفنی در شهر شیراز  بهره‌مند شوید:

  • شاتل‌تاک ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها

شاتل تاک ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها یک راهکار تلفن ویژه برج‌ها و مجتمع‌هاست که از طریق سیم مسی و بر روی گوشی‌های تلفن‌ معمول و رایج در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

  • شاتل‌تاک خانگی با استفاده از IP-Phone

راه‌کار تلفن ثابت شاتل با استفاده از IP-Phone برای مشترکین فعلی شاتل و بر بستر اینترنت، بر روی دستگاه IP-Phone ارایه می‌شود.

  • شاتل‌تاک خانگی از طریق نصب دستگاه ATA در مسیر اینترنت

مشترکین شاتل می‌توانند با استفاده از یک دستگاه ATA و یک دستگاه تلفن معمولی از تمام ویژگی‌های خدمات نسل جدید تلفن شاتل بهره‌مند شوند.

  • شاتل‌تاک خانگی با استفاده از دستگاه مودم IAD

برای مشترکین شاتل روش دیگری هم برای استفاده از خدمات تلفن ثابت شاتل وجود دارد و آن استفاده از یک دستگاه IAD است که با نصب آن هم‌زمان می‌توان از خدمات تلفن ثابت و اینترنت برخوردار شد.

  • خدمات شاتل‌تاک خانگی بر روی تلفن هوشمند

در این روش کاربران اینترنت پرسرعت شاتل می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ShatelTalk و با یک شماره اختصاصی بر روی تلفن هوش‌مند خود مکالمات تلفنی را بر بستر اینترنت شاتل و با ویژگی‌های منحصر به‌فرد انجام دهند.

برای اطلاع بیشتر از خدمات شاتل تاک به نمایندگی شاتل در شیراز مراجعه کنید و یا با تماس با پشتیبانی شاتل از جزییات این طرح آگاه شوید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 8 Average: 4.5]

فوریه 3, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
مجتمع آموزشی پرتو علوی شیراز x بخوانید...