منوی سایت

نمایندگی اسکیچرز شیراز

بازدیدها: 3096

نمایندگی اسکیچرز شیراز

نمایندگی اسکیچرز شیراز کجاست؟ تا حالا دنبال نمایندگی اسکیچرز شیراز بوده اید؟ ما قصد داریم در این مقاله برای شما توضیحاتی درباره نمایندگی اسکیچرز یدهیم امیدواریم که خوشتان بیاید. اسکچرز (انگلیسی: Skechers) یک شرکت تولیدکننده کفش در کشور ایالات متحده آمریکا است. این شرکت که در سال ۱۹۹۲ تأسیس شده مقر آن در منهتن بیچ، کالیفرنیا قرار دارد در زمینه تولید کفش‌های ورزشی، کفش اسکیت، چکمه و صندل می‌باشد، همچنین اسکچرز در کنار تولید کفش محصولاتی همچون کلاه، عینک، لباس، کیف و جوراب نیز تولید می‌کند.

شعبه کفش اسکیچرز در شیراز:

  • معالی آباد، میدان احسان، کوی وحدت
  • ستارخان، نرسیده به بلوار زرگری
  • ستارخان، بین عفیف آباد و ولیعصر
  • بلوار زند، هتل بین المللی پارس

 

نمایندگی اسکیچرز شیراز

نمایندگی اسکیچرز در شیراز قیمت کفش اسکیچرز اصل در شیراز اسکیچرز شیراز استان فارس

 

شرکت امریکایی اسکیچرز (Skeachers) در سال 1992 در منهتن کالیفرنیا توسط رابرت گرین برگ(Robert Greenberg) تاسیس شد، این شرکت ابتدا بعنوان فروشنده محصولات دکنر مارتن (Dr. Martens برند انگلیسی لباس و کفش) بود اما به زودی شروع به تولید کفش و اسکیت کرد، اسکیچرز با استفاده از تبلیغات بوسیله شخصیت های معروف و برنامه های پرطرفدار برند و نام تجاری خود را به دیگران معرفی کرد در سال 2014 این شرکت با صاحبان اسب مسابقه کالیفرنای قراردادی برای نمایش آم خود بر روی لباس های مختلف اسب و صاحبان آنها امضا کرد. تحلیل گران رشد شرکت اسکیچرز را تا سال 2017 7 (از 10 درصد) درصد پیش بینی کرده اند که این میزان، رقمی مطلوب است.

 

معرفی برند اسکچرز (اسکیچرز):

اسکیچرز Skechers برندی است آمریکایی و از جمله فعالان صنعت کفش و پوشاک که به سبب راحتی بی نظیر تولیداتش، شهرتی جهانی دارد‏‏.‏‏ این برند توسط رابرت گرینبرگ و پسرش مایکل در سال ۱۹۹۲ میلادی در ایالت کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد. اسکچرز ابتدا در آمریکا با فعالیت در زمینه‌ی محصولات مرتبط با مد و فشن بر سر زبان‌ها افتاد و کم‌کم به حوزه‌ی تولید کفش‌های حرفه‌ای دویدن ورود پیدا کرد و اتفاقا در این زمینه هم بسیار درخشان ظاهر شد. با تولید اولین سری کفش های ورزشی و بوت، این برند به سرعت به شهرتی باورنکردنی دست یافت‏‏.‏‏‏‏

 

نمایندگی اسکیچرز شیراز

نمایندگی اسکیچرز در شیرازنمایندگی کفش اسکیچرز در گرگان نمایندگی اسکیچرز زنجان اسکیچرز شیراز اینستاگرام

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 4 Average: 2.5]

فوریه 2, 2020
دسته بندی :
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
نمایندگی اسکیچرز شیراز x بخوانید...