منوی سایت

نظافت راه پله و مشاعات شیراز

بازدیدها: 94

نظافت راه پله و مشاعات شیراز

نظافت راه پله و مشاعات شیراز برای تمام شیرازی‌هایی که در مجتمع و ساختمان زندگی می‌کنند بسیار پر اهمیت است، چرا که قبل از ورود به یک ساختمان یا آپارتمان راه پله و مشاعات هستند که دیده می‌شوند و نظافت و پاکیزگیشان بیانگر حال و هوای افراد ساکن در ساختمان است. هر چقدر شما به نظافت و پاکیزگی منزلتان برایتان مهم باشد ولی دقیقا در پشت در منزلتان راه پله و آسانسور پر از کثیفی و آلودگی باشد نمی‌توانید مدعی نظافت و تمیزی باشید. با تیم سارجو همراه شوید تا هرچه بیشتر در مورد نظافت راه پله و مشاعات اطلاعات کسب کنید.

نظافت راه پله و مشاعات شامل نظافت چه بخش‌هایی است؟

شاید اولین و مهم‌ترین سوال در مورد نظافت راه پله و مشاعات این باشد که اصلا نظافت راه پله و مشاعات شامل نظافت چه بخش‌هایی است و برای نظافت راه پله و مشاعات کجاهای ساختمان باید تمیز و پاکیزه شوند. در اینجا ابتدا به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

نظافت راه پله و مشاعات

قسمت های مهم در نظافت راه پله و مشاعات

  • تمیز کردن شیشه ها
  • نظافت کابین آسانسور و درب‌های آن، در طبقات مختلف ساختمان
  • نظافت پارکینگ و حیاط
  • نظافت راهرو و محوطه
  • نظافت درب های ورودی (پارکینگ و درب ورودی)
  • تمیز کردن شیشه ها و کلید پریزها
  • تمیز کردن آیفون تصویری یا صوتی ساختمان
  • نظافت راه پله‌ها
  • تمیز کردن نرده های راه پله

 

قیمت نظافت راه پله و مشاعات چگونه محاسبه می‌شود؟

اگر شما برای نظافت راه پله و مشاعات محل زندگیتان از شرکت های خدماتی کمک بگیرید، حتما می‌خواهید بدانید قیمت نظافت ساختمان چگونه محاسبه می‌شود و تعرفه آن چقدر است، برای پاسخ به این پرسش که قیمت نظافت راه پله و مشاعات ساختمان چگونه محاسبه می‌شود باید گفت بر اساس ساعت انتخابی، تعداد طبقات و نظافتچی و تعداد کارهایی اضافه‌ایی که توسط نظافتچی در زمان نظافت راه پله و مشاعات و پارکینگ انجام می‌شود، قیمت نظافت راه پله و مشاعات ساختمان محاسبه خواهد شد.

 

تجهیزات لازم برای نظافت راه پله و مشاعات شامل چه چیزهایی است؟

تجهیزات لازم برای نظافت راه پله و مشاعات شامل سطل، جارو، تی دسته دار، دستمال، مواد شوینده از قبیل تاید، واکتیس و …، شیشه پاک کن و روزنامه می‌باشد ‌که برای راحتی کار لازم است ابتدا تمام آنها را آماده کنیم و سپس شروع به نظافت راه پله و مشاعات بکنیم.

 

چگونه نظافت راه پله و مشاعات را به بهترین شکل انجام دهیم؟

برای نظافت راه پله و مشاعات به بهترین شکل ممکن لازم است که ابتدا ترتیب نظافت بخش‌های مختلف ساختمان را رعایت کنیم تا مجبور به تمیزی دوباره و بازگشت کثیفی و لکه ها به بخش‎‌های تمیز شده ساختمان نباشیم.

 

نظافت راه پله و مشاعات21

 نظافت راه پله و مشاعات را از کجا شروع کنیم؟

بهتر است نظافت راه پله و مشاعات را از شیشه‌ها شروع کنید، اول قسمت داخلی شیشه را با یک دستمال نخی نمدار تمیز کنید و گرد و خاک بر روی شیشه را بردارید . سپس قسمت خارجی شیشه را با دستمال تمیز کنید . بعد با استفاده از محلول شیشه پاک کن و روزنامه لکه های باقی مانده را از بین ببرید.

سپس بسراغ راه پله‌ها بروید، نظافت راه پله می‌تواند شامل شستن پله‌ها، دیوارها و کف باشد. جهت تمیز کردن نرده ها و کلیدها و پریزها از محلول آب و ریکا استفاده نمایید.

شستشوی مشاعات و پارکینگ مرحله بعدی کار شماست. برای شست پارکینگ از شیلنگ آب استفاده کنید. برای پاک کردن لکه های روغن در پارکینگ از شوینده و در صورت لزوم سفید کننده استفاده کنید. فراموش نکنید کشیدن فرچه برای پاک کردن لکه ها الزامی است.

اگر مجتمع شما دارای آسانسور است، کابین آسانسور و دکمه‌هایش خصوصا در دوران شیوع بیماری‌های همه‌گیر مانند کرونا اهمیت دوچندان می‌یابد. این قسمت در معرض لمس تمام ساکنین آپارتمان است  و بهتر است حتما به نظافت آن توجه ویژه‌ای شود.

در نظافت راه پله و مشاعات، برای تمیز کردن تجهیزات برقی (دوربین‌های مدار بسته، در‌های ریموت دار و دربازکن‌های چشمی)، حتما احتیاط لازم را بکنید.

برای نظافت پشت بام نیز نیاز باید ابتدا کل محوطه پشت بام جارو گردد، سپس با استفاده از شیلنگ آب کل محوطه را تمیز شستشو دهیم.

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

نوامبر 3, 2020
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
فروشگاه کاغذ دیواری شیراز x بخوانید...