منوی سایت

نصب اسپیلت

بازدیدها: 90

نصب اسپیلت

نصب اسپیلت در خانه های امروزی بسیار رایج شده است و خیلی از شیرازی­ها نیز بدنبال آموزش نصب اسپیلت در شیراز هستند، نصب اسپیلت در خانه، نصب کولر گازی در بالکن و یا هر جای دیگری نیازمند دانستن نکاتی است که مثلا داشتن نقشه نصب کولر گازی برای نصب کولر گازی یکی از آنهاست. ما سعی کرده ایم در اینجا بطور مختصر شما را با نصب اسپیلت بیشتر آشنا کنیم.


اسپیلت چیست؟

این روزها، اسپیلت جایگاه ویژه ای در خانه ها پیدا کرده به نحوی که اکثر خانواده ها آن را به سایر سیستم های خنک کننده ترجیح می دهند.

 اسپیلت در واقع نسل جدید و برتر کولرهای گازی محسوب می شود و از مزیت های زیادی نسبت به سایر سیستم های سرمایشی و گرمایشی، برخوردار است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

بدون شک، هر دستگاهی زمانی حداکثر بازده و کارایی را از خود نشان می دهد که علاوه بر کیفیت بالای خود دستگاه، نحوه ی نصب و به کارگیری آن دقیق و اصولی باشد و توسط افراد متخصص انجام گیرد، نصب اسپیلت نیز از این قاعده پیروی می کند.

در ادامه با مجرب ترین تعمیرکاران و بهترین مراکز نصب اسپیلت در شیراز آشنا خواهید شد.

 

اسپیلت نسل جدید و برتر کولرهای گازی است

 


مزایای نصب اسپیلت

در این بخش می خواهیم با برتری های نصب اسپیلت نسبت به کولرگازی و سایر سیستم های خنک کننده در محل زندگیتان آشنا شویم.

  • یکی از مهمترین تفاوت های اسپیلت با کولر گازی این است که کولرگازی در فصل زمستان برای شما کارایی ندارد و برای گرم کردن محل زندگی یا محل کارتان باید به فکر وسیله ی دیگری باشید. اما با نصب اسپیلت شما عملا با یک تیر دو نشان زده اید و می توانید در فصل تابستان و زمستان، از قابلیت سرمایشی و گرمایشی آن بهره مند شوید.
  • اسپیلت دارای فیلتر ضد آلرژی است و سبب کاهش آلودگی هوا می شود.
  • از ظرفیت بالایی برای گرم کردن و سرد کردن محیط برخوردار است.
  • نصب اسپیلت در خانه به علت دارا بودن ترموستات گرمایی، باعث میشود بتوانید دمای محیط را با توجه به اندازه ی دلخواهتان کنترل کنید.
  • اسپیلت قادر است کل فضا را در مدت زمان کم و به صورت کاملا یکنواخت، خنک کند.
  • اسپیلت با صدای کم کار می کند و سبب ایجاد آلودگی صوتی در محیط نمی شود.
  • این دستگاه را می توان به گونه ای تنظیم کرد که فعالیتش در نبود کسی، متوقف شود و این امر باعث صرفه جویی در مصرف برق و هزینه می شود.

همچنین از معایب نصب اسپیلت در محل زندگی، می توان به مصرف نسبتا بالای انرژی آن اشاره کرد.(حدودا 25 درصد بیشتر از کولرهای گازی برق مصرف می کند).

اگر اکنون تصمیم شما برای خانه یا محل کارتان، نصب اسپیلت است در ادامه حرفه ای ترین های نصب اسپیلت در شیراز را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

اسپیلت کل فضا را در مدت زمان کم به صورت یکنواخت خنک می کند


هزینه نصب اسپیلت

هزینه نصب اسپیلت به عوامل متفاوتی بستگی دارد، در صورت خرید اسپیلت بهتر است از نصاب خود شرکت بدون نیاز به پرداخت مبلغی برای هزینه نصب اسپیلت، کمک گرفته شود. اما در صورتی که قصد جابجایی اسپیلت و یا نصب آن را در خانه ای دیگر داشته باشید در آن صورت علاوه بر نمایندگی های شرکت می توانید از متخصصین نصب اسپیلت هم کمک بگیرید و بر اساس تعرفه نصب اسپیلت که به تصویب اتحادیه رسیده است، هزینه نصب اسپیلت را پرداخت کنید.


مراحل نصب اسپیلت

در این قسمت قصد داریم مراحل نصب اسپیلت را برای علاقه مندان به این موضوع، شرح دهیم. هر چند سپردن هر کاری به افراد کاردان، نتایج مطمئن تر و بهتری به دنبال خواهد داشت، اما کسب آگاهی در این زمینه نیز خالی از لطف نیست.

 

یونیت داخلی اسپیلت را روی دیوار داخلی نصب کنید

 

  • مرحله اول: یونیت داخلی اسپیلت را روی دیوار داخلی منزل نصب کنید.

نکات ایمنی: از نور مستقیم خورشید و مکان هایی که احتمال نشت گاز وجود دارد بپرهیزید.

نکات تکمیلی: از بالا و دو طرف آن حداقل 15 سانتی متر فضای آزاد لازم است، فاصله ی آن از زمین باید حداقل2/13 متر باشد. محل نصب، حداقل 1 متر ار آنتن، برق و یا خطوط اتصال رادیو و تلویزیون فاصله داشته باشد.

  • مرحله دوم: صفحه ی فلزی را روی دیوار داخلی قرار داده و محکم کنید.

نکات تکمیلی: برای نصب اسپیلت، لازم است به وسیله ی یک سطح تراز، نسبت به تراز بودن دو صفحه مطمئن شوید. روی دیوار سوراخ هایی ایجاد کنید و رول پلاک را روی آن ها قرار داده و با پیچ محکم کنید.

  • مرحله سوم: یک سوراخ دیگر به قطر 7/5سانتی متر برای لوله کشی روی دیوار ایجاد کنید و یک فلنج انعطاف پذیر در آن قرار دهید.
  • مرحله چهارم: در این مرحله از نصب اسپیلت، لازم است اتصالات الکتریکی را بررسی کنید.
  • مرحله پنجم: لوله ها را به هم متصل کنید و سپس واحد مقابل صفحه نصب را فشار داده و واحد داخلی را به صفحه نصب متصل کنید.
  • مرحله ششم: یونیت خارجی را در بهترین مکان ممکن مثلا مکانی دور از آلودگی و گرد و غبار نصب کنید، همچنین برای داشتن کارایی بهتر لازم است 31 سانتی متر اطراف آن را باز بگذارید.
  • مرحله هفتم: سطحی صاف با استفاده از بتن روی زمین ایجاد کنید و سپس سیم های برق و لوله های متناظر را به یکدیگر وصل کنید.
  • مرحله هشتم: در این مرحله برای تکمیل نصب اسپیلت، لازم است هوا و رطوبت را از مدار کولر خارج کرده و سپس اتصالات لوله را به وسیله ی یک پوشش مناسب عایق بندی کنید.
  • مرحله نهم: در آخرین مرحله از نصب اسپیلت، برای چسباندن لوله‌ها به دیوار از یک گیره استفاده کنید و سوراخ دیوارها را با فوم پلی اورتان پوشش دهید.

اگر قصد دارید برای محل زندگی یا محل کارتان اسپیلت یا کولر گازی تهیه کنید در این سایت می توانید لیستی از بهترین مراکز نصب اسپیلت شیراز را به همراه تعمیرکاران زبده و باتجربه، ببینید و انتخاب کنید.

 

یونیت خارجی را در مکانی دور از آلودگی نصب کنید


 چند توصیه ی مهم هنگام نصب اسپیلت با هدف کاهش مصرف انرژی

از آنجا که اسپیلت، مصرف انرژی نسبتا بالایی دارد توجه به مواردی که می تواند این مصرف را به حداقل برساند بسیار امیدبخش است.

  • به هیچ وجه راه ورود و خروج هوای دستگاه تهویه را نبندید.
  • دستگاه تهویه را در پوششی سر بسته قرار ندهید.
  • هنگام نصب اسپیلت، دستگاه داخلی را در سطحی تراز قرار دهید.
  • به هیچ وجه ورودی یک دستگاه بیرونی را با خروجی دستگاهی دیگر در مقابل هم قرار ندهید.
  • نحوه ی نصب و گردش صحیح هوا در دستگاه بیرونی را مورد بررسی قرار دهید.
  • هنگام نصب اسپیلت دقت کنید راه لوله ها حتما باز باشد تا از چکیدن آب روی زمین جلوگیری شود.
  • برای نصب دستگاه داخلی، محیطی مناسب و دور از رطوبت و گرمای بیرون، در نظر بگیرید تا دما و جریان هوا به صورت یکنواخت و متعادل در هوا پخش شود.

در این بخش به ذکر چند نکته، که با رعایت آن ها می‌توانید ضمن افزایش طول عمر دستگاه، مصرف انرژی را نیز کاهش دهید پرداختیم. برای حداکثر کارایی و بازده دستگاه، از نصب اسپیلت گرفته تا نحوه‌ی استفاده از آن، لازم است از اصول و قواعد خاصی پیروی کند.

با ما با برترین و کاربلدترین تعمیرکاران نصب اسپیلت و کولر گازی آشنا شوید و از داشتن هوایی مطبوع، متعادل و تمیز لذت ببرید.

 

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 1 Average: 5]

آگوست 1, 2020
دسته بندی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های تازه
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
تعمیر اجاق گاز سامسونگ در شیراز x بخوانید...