منوی سایت

مرکز مشاوره رایگان در شیراز

بازدیدها: 17621

مرکز مشاوره رایگان در شیراز

آیا از مراکز مشاوره رایگان در شیراز اطلاع دارید؟ آیا تابحال مشاوره تلفنی در شیراز را امتحان کرده‌اید؟ مشاوره تلفنی رایگان را بیشتر می‌پسندید یا مشاوره رایگان حضوری؟ تیم سارجو در اینجا اطلاعات نسبتا کاملی از مرکز مشاوره رایگان در شیراز را برای شما شیرازی عزیز گردآوری کرده است تا برای پیدا کردن مرکز مشاوره شیراز، استان فارس دغدغه نداشته باشید. در سارجو بمانید.


معرفی مرکز مشاوره رایگان در شیراز

  • مرکز مشاوره طلوع زندگی

مرکز مشاوره طلوع زندگی که یک مرکز مشاوره رایگان در شیراز محسوب می‌شود، توسط دکتر لعیا بشاش از اعضای هییت علمی دانشگاه شیراز، با هدف ارتقا سلامت جامعه در زمینه های تخصصی مربوط به کودکان و نوجوانان، کودکان با نیازهای ویژه، مشاوره روانشناختی، خانواده، ازدواج و همچنین ارایه خدمات روانسنجی، گفتاردرمانی، رفتاردرمانی تاسیس گردیده است.

خوشبختانه از زمان تاسیس مرکز مشاوره رایگان در شیراز توانسته‌ از همکاران متعددی با درجه دکتری و از اساتید برجسته در سطح مشاوره و از کارشناسان ارشد در سطح کارورزی بهره‌مندشود. لازم به توضیح است که این مرکز تحت نظارت سازمان روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و متخصصین مرکز دارای شماره نظام و پروانه کار از سازمان مذکور هستند.

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز – مشاوره طلوع زندگی: شیراز، بلوار چمران خیابان نیایش کوچه ۷ پلاک ۱۵

تلفن مرکز مشاوره رایگان طلوع زندگی: 07136250038


  • کانون مشاوره انس با فطرت (موسسه امام هادی علیه السلام)

کانون مشاوره رايگان انس با فطرت در ابتدا با دو ميز موقت برای مشاوره رایگان در شیراز آغاز شد كه به تدريج با استقبال بی‌شمار مردم مواجه شد و ادامه يافت تا در يك شب ۲۲ كارشناس در موضوع‌ها و زمينه‌های مختلف شامل مسائل اعتقادی، شرعی، دينی، اديان، مذاهب، فرق نوظهور و همچنين در بخش رواشناسی مشاوره خانواده، ازدواج، تربيتی، تحصيلی، افسردگی، حقوقی و طب سنتی اضافه شد، كه همگی به‌صورت رايگان در اختيار عموم مردم قرار می‌گرفت.

در کانون مشاوره رایگان انس با فطرت شیراز علاوه بر ارائه مشاوره، كتاب‌‌، سی دی و بروشورهايی نيز جهت موضوع مشاوره آماده شده و در اختيار مردم قرار می‌گیرد. در جوار اين طرح غرفه‌ای ويژه كودكان وجود دارد كه در آن فعاليت‌های هنری كودكان مانند نقاشی با موضوعات مسائل دينی از قبيل حجاب، نماز،‌ روزه،‌ امام‌شناسی راجع به امام زمان(عج) برگزار می‌شود.

آدرس مرکز مشاوره رایگان در شیراز – کانون انس با فطرت: شیراز، بلوار چمران،بعد از بیمارستان ام آر آی  شیراز

 

مشاوره تلفنی رایگان

یکی از روش هایی که توسط مراکز مشاوره در شیراز برای کسانی‌ که  قادر به مراجعه  حضوری در مرکزهای  مشاوره نیستند، مشاوره تلفنی رایگان است. امروز همه افراد موبایل دارند و به آسانی توسط آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن متصل می شوند. افراد به آسانی  می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و نیازها و مشکلات خود را با مشاور مورد نظر در میان بگذارند.

 

مطالب مرتبط و پربازدید:

مشاور کیست و چه کمکی به ما می کند؟

مشاور، درمانگری است که است که به شما کمک می کند که در زندگی تان بهترین تصمیم را بگیرید و اگر مشکلی دارید بتوانید آن را به بهترین شیوه حل کنید. در گذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود و افراد ترجیح می دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند، اما امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره روز به روز در حال افزایش است.

از طرفی زیاد شدن مشکلات و بیشتر شدن دغدغه‌ های زندگی روزانه و افزایش فشارهای روانی گاهی باعث می شود  افراد در هر ساعت از شبانه‌ روز با یک  مشاور و متخصص  مثلا از طریق مشاوره تلفنی صحبت کنند.

 

سخن آخر

تیم سارجو در اینجا بر آن شد تا به معرفی مراکز مشاوره رایگان در شیراز بپردازد، اگر شما خواننده عزیز هم دارای مرکز مشاوره در شیراز هستید و یا به ارائه خدمات مشاوره تلفنی می‌پردازید، برای بیشتر دیده شدن و معرفی خود به دیگر همراهان تیم سارجو و درج آگهی بی درنگ با شماره 09177093591 تماس حاصل نمایید.

در مورد این پست نظر بدهید
[Total: 31 Average: 3.9]

می 16, 2021
دسته بندی :
نوشته‌های تازه
آخرین دیدگاه‌ها
ثبت و تبلیغات رایگان کسب و کار شما!
درمان واریس در شیراز x بخوانید...